بانک صادرات ۱۰۸ میلیارد ریال وام درمان داد

۲۱اردیبهشت،

بینا- بانک صادرات در راستای ایفای تعهدات و مسئولیت­های اجتماعی و حمایت از اقشار کم درآمد جامعه در سال ۹۱ ، مبلغ ۱۰۸ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به بیماران نیازمند پرداخت کرد .
به گزارش بینا، این بانک در راستای کمک به اقشار مختلف جامعه پرداخت تسهیلات خرد را در اولویت قرار داده است و در این راستا به عنوان اولین بانک در شبکه بانکی پرداخت وام قرض الحسنه درمان بیماری را در سطحی فراگیر  عملیاتی نموده است که در این زمینه در سال قبل مبلغ ۱۰۸ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ، به بیماران پرداخت کرد و حدود ۵۴۰۰نفر از بیماران نیازمند کشور توانسته اند از این تسهیلات بهره مند گردند. بر اساس این گزارش بیماران نیازمند می توانند با ارایه مدارک بیمارستانی از مبلغ ۲۰  میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه درمان بهره­مند گردند.
گفتنی است بانک صادرات ایران در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج در جامعه و حمایت از جوانان در قالب عقد قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه در سال ۹۱ مبلغ ۹ هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است .
شایان ذکر است اقدامات  این بانک  در سال قبل در زمینه پرداخت وام قرض الحسنه درمان علاوه بر تامین رضایت بیماران، سببات تقدیر و تشکر مجامع ، اشخاص  و اشخاص مختلف از جمله وزارت بهداشت و درمان، دکتر شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و… را به همراه داشته است.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.