بانک صادرات ۲۲ بهمن قرعه کشی می کند

۱۱ام بهمن ،

بانک صادرات ۲۲ بهمن قرعه کشی می کند | چاپ |
چهارشنبه ۱۱ بهمن ساعت ۱۲:۲۱

بینا- بانک صادرات ایران در راستای جلب رضایتمندی پذیرندگان دستگاه­های کارت خوان در نظر دارد جوایز ارزنده ای را به پذیرندگان فعال پایانه های فروش اعطا نماید که اولین دوره قرعه کشی پذیرندگان روز ۲۲ بهمن ماه تعیین شده است .
به گزارش بینا، این بانک در پاسخ به اعتماد مشتریان در نظر دارد جوایز ارزنده ای را به قید قرعه به  پذیرندگان فعال پایانه های فروش اعطا کند که اولین دوره قرعه کشی را در  روز ۲۲ بهمن ماه برگزار خواهد نمود. بر اساس مصوبه هیات مدیره این بانک قرعه کشی بر مبنای امتیازات کسب شده توسط پذیرنده انجام و امتیاز بندی نیز بر اساس معدل حساب متصل به دستگاه کارت خوان که ناشی از تراکنش صورت گرفته برروی پایانه فروش باشد صورت خواهد گرفت.
شایان ذکر است این بانک  پذیرندگان را بر اساس امتیازات حاصل شده در ۳ گروه و ۹ رتبه طبقه نموده که متناسب به هر گروه جوایزی در نظر گرفته و قرعه کشی در دو سطح استانی  و سراسری انجام خواهد گرفت.
بر اساس این گزارش این بانک اخیراً طرح اعطای تسهیلات ویژه به پذیرندگان فعال در امر فروش کالا و خدمات از طریق دستگاههای pos را از تاریخ ۱۰ بهمن ماه تا پایان روز ۱۰ اردیبهشت ماه به اجرا درآورده است که طی آن به پذیرندگان تا سقف ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات اعطاء و پذیرندگانی که امتیاز مطلوبی کسب نموده اند می توانند ۵ نفر را جهت دریافت تسهیلات در قالب طرح مبین شامل؛ خرید کالا، تعمیرات مسکن و خرید خودرو به بانک معرفی نمایند.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.