بانک ملت پنجمین شرکت برتر و برترین بانک ایران، لقب گرفت

۰۲م اسفند ،

بانک ملت پنجمین شرکت برتر و برترین بانک ایران، لقب گرفت | چاپ |
چهارشنبه ۰۲ اسفند ساعت ۱۷:۵۱

بینا- بانک ملت موفق شد در رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی ایران، نام خود را در رتبه پنجم شرکت های برتر و به عنوان برترین بانک کشور به ثبت برساند.
به گزارش بینا، بانک ملت در ارزیابی سازمان مدیریت صنعتی ایران، در گروه بانک ها و موسسات اعتباری، عنوان برترین شرکت را از آن خود کرد.
بر این اساس، بانک ملت در میان ۴۰۰ شرکت برتر کشور در رتبه بندی سال ۹۱، در جایگاه پنجم قرار گرفته که بالاتر از تمامی بانک ها و موسسات اعتباری کشور است.
نتایج ارزیابی سازمان مدیریت صنعتی حاکی است، میزان فروش بانک ملت در سال ۸۹ معادل ۹۰ هزار و ۸۰۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده که این رقم در سال ۹۰ به ۹۹ هزار و ۵۹۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال افزایش یافته است.
در عین حال، در رتبه بندی شرکت ها از نظر ارزش افزوده هم بانک ملت با ایجاد ۲۴ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال ارزش افزوده، در مکان چهارم شرکت ها قرار گرفته که این رتبه نسبت به سال ماقبل، یک پله صعود داشته است.
در بخش بیشترین دارایی هم بانک ملت در صدر شرکت های ارزیابی شده از سوی سازمان مدیریت صنعتی ایران قرار گرفته و با داشتن ۷۷۸ هزار و ۴۴۷ میلیارد ریال دارایی، جایگاه اول را برای خود تثبیت کرده است.
در زمینه اشتغالزایی نیز بانک ملت با ایجاد ۲۷ هزار و ۴۴۱ شغل، در مکان پنجم شرکت های دارای بالاترین اشتغالزایی قرار گرفته است.
این گزارش حاکی است، در مراسمی که به همت سازمان مدیریت صنعتی ایران و با حضور مدیران ارشد بانک ها، بیمه ها و شرکت های صنعتی همچنین مسوولان ارشد کشوری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، فتحعلی خوشبین معاون مدیرعامل بانک ملت در امور مالی به نمایندگی از این بانک، لوح سپاس پنجمین شرکت برتر ایران را از دست دکتر مهدی غضنفری، وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.