بانک ملی بیشترین تسهیلات را به جوانان اختصاص داد

۱۲م آذر ،

بانک ملی بیشترین تسهیلات را به جوانان اختصاص داد | چاپ |
شنبه ۱۱ آذر ساعت ۰۹:۴۶

بینا- بانک ملی بیشترین تسهیلات قرض الحسنه در مهرماه را به جوانان تازه ازدواج کرده کشور پرداخت کرده است که بر این اساس ۱۱ هزار و ۲۲۰ فقره تسهیلات ازدواج و تهیه جهیزیه به مبلغ ۳۹۱ میلیارد و ۶۸۱ میلیون ریال پرداخت شد.
به گزارش بینا، در مدت مذکور تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به مبلغ ۲۹۰ میلیارد و ۹۱۸ میلیون ریال، تسهیلات خود اشتغالی به ارزش ۱۲۳ میلیارد و ۸۳۸ میلیون ریال و تسهیلات رفع احتیاجات ضروری به مبلغ حدود ۹۸ میلیارد ریال در رتبه های بعدی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران در مهر ماه امسال بودند.
این بانک در این مدت مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال نیز تسهیلات قرض‌الحسنه به زلزله‌زدگان پرداخت کرد.
بانک ملی ایران همچنین تسهیلات قرض الحسنه با عناوین خانواده شهدا، جانبازان،‌ دانشجویان، درمان بیماری، ودیعه مسکن، کمیته امداد امام خمینی(ره) و … پرداخت کرده است.
براساس این گزارش، این بانک در ۶ ماهه اول سال حدود ۵۷ هزار فقره تسهیلات نوسازی خودروهای فرسوده به میزان چهار هزار و ۶۱۰ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال پرداخت کرد.
پرداخت این حجم از تسهیلات، بیشترین میزان در سیستم بانکی کشور بوده است که این بانک حسب توافقات با ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت و بانک مرکزی از ابتدای آغاز طرح نوسازی خودروهای فرسوده پرداخت نموده است.
همچنین بانک ملی ایران در مجموع سپرده های بخش خصوصی با سهم ۲۷٫۳ درصدی از کل در رتبه اول بانک های تجاری کشور قرار دارد و مانده سپرده مذکور این بانک نسبت به پایان سال قبل میزان ۱۳٫۹ درصد افزایش داشته است. عملکرد بانک ملی ایران در زمینه تسهیلات نیز در شهریور ماه امسال جالب توجه است به طوری که بیشترین تسهیلات پرداختی بانک های تجاری توسط این بانک پرداخت شده است.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.