بانک کارآفرین در اتاق ارزی رکورد زد

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از بینا در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

بینا- نماینده بانک کارآفرین گفت: بانک کارآفرین هفته پیش با ۲۵ ثبت سفارش رکورددار شده بود.
به گزارش تفسیری بینا، حمیدرضا جمشیدی  با بیان این که بانک مرکزی از عملکرد بانک کارآفرین در مرکز مبادلات ارزی رضایت داشته است، اعلام نمود: عمده مشتریان بانک کارآفرین در مرکز مبادلات ارزی تجار و مالکان صنایعی می باشند که به سبب رضایتمندی این اشخاص از عملکرد بانک، مسوولان ارشد اقتصادی کشور برآن شدند تا از عملکرد بانک کارآفرین قدردانی نمایند.
وی افزود:مشتریان ارزی بانک کارآفرین که به صورت سنتی از خدمات این بانک استفاده می نمایند با مراجعه به باجه بانک کارآفرین در مرکز مبادلات ارزی  و ثبت درخواست خود،خدمت مورد نیازشان را دریافت می نمایند.
نماینده بانک کارآفرین در مرکز مبادلات ارزی تصریح نمود:رویه کار این است که پس از ثبت درخواست مشتری، رسید ارز مورد نیاز ابتدا به شعبه و سپس اداره بین الملل بانک کارآفرین ارسال می گردد و پس از اخذ تعهدات ملزومه و تایید شعبه، حواله آن در اختیار مشتری قرار  می گیرد  تا در کشور موردنظر میزان ارزی آن تامین شود.
وی گفت:با وجود تحریمات، مبادلات ارزی ایران با کشورهای چین،ترکیه و کره همچنان برقرار است اما با دیگر کشورها باید از طریق صرافی ها اقدام شود.
جمشیدی با طرح این موضوع که ارز ارایه شده  از سوی بانک مرکزی در مرکز مبادلات ارزی پاسخگوی همهی نیازهای ما نمی باش، یادآور شد:به جهت آنکه این منابع ارزی به صورت روزانه در اختیار نمایندگان بانکها قرار می گیرد در تلاش هستیم تا هر روز از همه ظرفیت خود استفاده کنیم چرا که در غیراینصورت ارز باقی مانده سوخت می گردد.
وی تاکید نمود: البته معتقدم راه اندازی مرکز مبادلات ارزی نتوانسته است کمک حال مشکلات بازار ارز کشور باشد و منجر به کاهش بار روانی ناکامی های این بازار شده است.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.