بانک گردشگری پیش بینی سود ۹۱ را منتشر کرد

۲۸م آذر ،

بانک گردشگری پیش بینی سود ۹۱ را منتشر کرد | چاپ |
سه شنبه ۲۸ آذر ساعت ۱۳:۵۶

بینا-  شرکت بانک گردشگری پیش بینی سود هر سهم حسابرسی شده سال مالی ۹۱ بر اساس عملکرد واقعی نه ماهه مبلغ ۵۷ ریال اعلام کرده است.
به گزارش بینا، شرکت بانک گردشگری پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی۹۱ بر اساس عملکرد واقعی نه ماهه (حسابرسی شده) را با سرمایه ۴ هزار میلیارد ریال در آبان ماه ۹۱ مبلغ ۱۳۲ و در آذر ماه مبلغ ۵۷ ریال اعلام کرده است.
به‌ سبب تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۲۲ اسفند ماه سال ۸۹ افزایش سرمایه شرکت از مبلغ دو هزار میلیارد ریال به‌مبلغ ۶ هزار میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران در اختیار هیات‌ مدیره قرار گرفت.
طبق مصوبه جلسه هیات مدیره مورخ ۲۳ اسفند ماه ۸۹، سرمایه شرکت از مبلغ دو هزار میلیارد ریال به مبلغ ۴ هزار میلیارد ریال افزایش یافت.
شایان ذکر است که، افزایش سرمایه یاد شده تاکنون به ثبت نرسیده است.
لازم به ذکر است، سایر درآمدها در پیش بینی سال مالی ۹۱ به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال ، معادل ۸۸ درصد سود خالص و مبلغ ۵۰ ریال به ازای هر سهم عمدتا ناشی از سود حاصل از فروش دارایی‌های ثابت مشهود به مبلغ ۱۸ میلیارد ریال است.
این شرکت اعلام کرد؛ بانک گردشگری بابت مطالبات خود از گروه موسوم به گروه فولادی بیش از ۴۰ درصد سهام مجتمع فولاد بناب به ارزش تقریبی بیش از ۵ هزار میلیارد ریال تملیک کرده است.
این در حالی است که، این بانک اقدام لازم در خصوص واگذاری بخش یا کل سهام یاد شده از طریق مذاکره و یا از طریق فرابورس را تا پایان دوره مالی در برنامه دارد.
در این راستا اقدامات لازم در خصوص واگذاری سهام از طریق فرابورس نیز توسط شرکت سرمایه گذاری نگین گردشگری در حال انجام است.
در این بین، مبلغی از این بابت در پیش بینی دیده نشده است و با وجود ادعای شرکت در این خصوص، تاکنون اقدامات احتمالی در مورد این واگذاری به این سازمان اعلام نشده است.
“وگردش” پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی ۹۰ را با سرمایه ۴ هزار میلیارد ریال مبلغ ۱۲۹ ریال اعلام کرده بود که مطابق صور‌ت‌های مالی سالیانه سال مالی ۹۰ (حسابرسی شده)، بر اساس سرمایه دو هزار میلیارد ریال مبلغ ۲۰۸ ریال سود به ازای هر سهم محقق شده است.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.