باهنر :اقتدار کشور در بهترین شرایط قرار دارد

۲۹فروردین۱۳،

 عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان ، در جمع اصولگرایان کرمان به تشریح فضای سیاسی کشور و انتخابات پیش رو پرداخت و گفت:اقتدار کشور و نظام در بهترین شرایط است، بزرگتر از بعضی ها هم توان دست اندازی به اقتدار کشور را ندارند. 
 
وی ادامه داد: اینکه کسی بگوید کاندیدای من انتخاب نشود، فلان کار را انجام می دهم توهمی باطل است.  
 
باهنر با اشاره به مواضع جریان اصلاحات گفت: از مواضع اصلاح طلبان تا حد بسیاری دفاع می کنم و در هیچ یک از مراسم مرگ بر ها نه شرکت کردم و نه دفاع کردم.  
 
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شجاعت و ممتازنیوزی دو مقوله متفاوت می باشند، بعضا شجاعت به ممتازنیوزی ختم می گردد که قابل قبول نیست، اتفاقی که در دولت نهم و دهم بسیار اتفاق افتاد.  
 
عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان تصریح کرد: اگر رهبر معظم انقلاب عبارت خلاف شرع و خلاف قانون که در مورد احمدی نژاد به کار برده شد، در مورد من به کارمی بردند، خجالت می کشیدم از منزل خارج بیایم چه برسد به ادامه فعالیت سیاسی.
 
وی با اشاره به انتخابات شوراها گفت: جامعه اسلامی مهندسین بیشترین حق را برای حضور در شورای شهر دارد حتما در شورا جامعه شناس، سیاستمدار و … می خواهیم اما بیش از همه مهندس لازم داریم.
 
باهنر تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران باید بشود ایران اسلامی نه ژاپن اسلامی، اینکه بگویند ژاپن اسلامی از اساس غلط است.
 
باهنر در تاکید ظرفیت های استان کرمان گفت: کرمان از بزرگترین استان های کشور بوده و از ظرفیت های بسیار بالا و استثنایی  برخوردار است، رشد اقتصادی کرمان از معدل رشد اقتصادی کشور بالاتر بوده است؛ من نیز نه برای کرمان که برای کل ایران اعتقاد به استفاده از کرمان دارم.  
 
عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان با اشاره به شرایط ورزش های مختلف در کشور گفت: اکنون شاهدیم بودجه کل ورزش وزنه برداری به اندازه حقوق یک مربی مشهور فوتبال می باشد در حالی که ورزش فقط فوتبال و آن هم استقلال و پرسپولیس نیست.  
 
گفتنی است از دیگر برنامه های باهنر حضور در دانشگاه شهید باهنر کرمان و برگزاری کنفرانس مطبوعاتی با حضور نشریات محلی و منطقه ای است.

همچنین باهنر فردا با اصولگرایان استان هرمزگان   دیدار خواهد داشت.  


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.