باهنر: اگر در نظرسنجی‌ها اول نشوم کناره‌گیری می‌کنم / سابقه رفاقت ۲۰ ساله با احمدی نژاد دارم

۰۷اردیبهشت،

داوطلب احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر در نظرسنجی‌ها نفر اول نشوم کناره‌گیری کرده و از یک کاندیدای اصولگرا حمایت می‌کنم.

محمدرضا باهنر  در مسجد الهادی (ع) رشت ضریب حضور مردم در انتخابات را با ضریب امنیتی ملی در ارتباط خواند و گفت: میزان حضور و نوع انتخابات بسیار مهم است و تلاش می‌کنیم دولت آینده نقاط ضعف دولت فعلی را نداشته باشد و قوی باشد.

باهنر، با اشاره به اینکه این موج باید به عمق جامعه گسترش یابد، ادامه داد: فرد منتخب باید دولتی تشکیل دهد که مشکلات دولت فعلی را نداشته باشد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به نقاط قوت دولت احمدی‌نژاد اشاره کرد و یادآور شد: دولت احمدی‌نژاد از نظر پرکاری در بین دولت‌های قبل رکورددار بوده و در این زمینه شاگرد اول است.

باهنر، خدمت دولت به مردم را خالصانه و با حرص و ولع خواند و اذعان کرد: ساده‌زیستی دولت احمدی‌نژاد از دیگر ویژگی‌ مثبت آن است.وی، شجاعت دولت در بیان مسائل و زنده کردن گفتمان امام راحل را خوب توصیف کرد و ابراز داشت: احمدی‌نژاد در محافل خصوصی و خارجی شجاع و در بعضی نقاط بی‌باک بود که گاهی این بی‌باکی بدون خرد بود.

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری، با بیان نقاط ضعف دولت احمدی‌نژاد عنوان کرد: استفاده نکردن از خردجمعی و نقدنپذیری دولت از نقاط ضعف آن است. احمدی‌نژاد بعضی نقدها از طرف نزدیکان خود را تحمل نمی‌کرد که گاهی خشم منجر به عزل می‌شد.

باهنر، از بین رفتن ساختارهای اجرایی کشور مانند سازمان برنامه و بودجه، شورای عالی پول و اعتبار و… را از دیگر نقاط ضعف دولت احمدی‌نژاد ذکر کرد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه سابقه رفاقت ۲۰ ساله با احمدی نژاد دارم، اذعان کرد: در اوایل شکل‌گیری دولت احمدی‌نژاد به او پیشنهاد دادم که از نیروهای اصولگرا و مدیر در دولت استفاده کند اما احمدی‌نژاد گفت که من ژنرال نمی‌خواهم. در دولت احمدی‌نژاد هرکس می‌خواست رشد کند، مورد غضب قرار می‌گرفت و نداشتن یک سیاست راهبردی در مسایل داخلی و سیاست خارجی از نقاط ضعف دولت احمدی‌نژاد بود.

وی با تأکید بر اینکه دولت آینده باید نقاط ضعف را جبران کند، اذعان کرد: انتخاب فرد مورد نظر بسیار حساس است.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.