باهنر: دولت اگر برنامه پنجم را درست انجام بدهدمشکل بیکاری رفع می شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر ‘محمد رضا باهنر’ شامگاه سه شنبه در جمع ائمه جماعات مساجد و خانواده شهدا در مسجد باب الحوایج منطقه خاک سفید تهران افزود: تورم همیشه بوده ولی دراین چهار ماه اخیر افسار گسیخته شده و خانواده ها را دچار مشکل کرده است.

وی گفت: نمایندگان مجلس بر این باورند که اجرای پرداخت مرحله دوم یارانه ها جای بحث دارد، قرار نیست ما به مردم ۲۸ هزار تومان بدهیم و ۵۰ هزار تومان گرانی به آنها تحمیل کنیم .

باهنر با اشاره به اینکه از شروع مرحله اول هدفمندی یارانه ها پشیمان نیستیم، گفت: با نشستی که با نمایندگان داشتیم به این نتیجه رسیدیم که می توانیم نیمی از ۲۸ هزار تومان مرحله دوم یارانه را به امور درمان و سلامت عمومی اختصاص دهیم که اگر بتوانیم مشکل درمان رایگان خانواده ها را حل کنیم کار بزرگی انجام داده ایم.

وی ، وظایف نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را ‘تصویب قانون و اجرای حسن قانون در سطح عالی و رای اعتماد به وزرای دولت’ ذکر کرد اما از دیگر وظایف عرفی نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، حضور در حوزه های انتخابیه خود و بررسی مشکلات مردم این حوزه هاست.

وی ضمن تشکر از حضور مردم در انتخابات مجلس نهم گفت: یکی از مسائل مهم و تاثبرگذار در اجلاس ۱+۵ در استانبول و بغداد و حضور مردم در انتخابات بوده ، مردمی که نشان دادند حامی نظام جمهور اسلامی ایران هستند.

باهنر با بیان اینکه در اجلاس استانبول و بغداد لحن طرف مذاکره عوض شده بود، گفت: می شود نتیجه گرفت که انها از نرمش خاصی در اجلاس برخوردار بودند.

در ابتدای این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشا برگزار شد یکی از شورایار های منطقه خاک سفید بخشی از کمبود ها و نارسایی های فرهنگی و انتظامی و نبود امکانات رفاهی برای جوانان از جمله استخر و زمین بازی و مجموعه فرهنگی را متذکر شد.

۱۵۳۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۸۶۸۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.