باهنر: نامزد نهایی ائتلاف پنج نفره روز آخر ثبت نام می​کند

۱۶اردیبهشت،

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نفر نهایی انتخاب شده از سوی ائتلاف پنجگانه روز آخر ثبت‌نام وارد وزارت کشور می‌شود.

محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری امروز خود گفت: ائتلاف پنجگانه و ائتلاف سه‌گانه مذاکره رسمی نداشته‌اند. اما به صورت انفرادی ملاقات‌هایی صورت گرفته است و بعضی مذاکرات نیز به صورت رسانه‌‌ای انجام می‌شود.

وی افزود: قرار بوده است که ائتلاف پنجگانه و ائتلاف سه‌گانه به تفاهم برسند تا قبل از پایان مهلت ثبت‌نام یک نفر به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری مشخص شود که بر این تصمیم مصمم هستیم.

باهنر ادامه داد: البته گروه ۲+۱ اعلام کردند که هر سه نفر ثبت‌نام می‌کنند و پس از آن به نفع یکدیگر کنار می‌روند ولی با توجه به اینکه تغییر حمایت از اشخاص برای ستاد طرفداران سخت است در گروه ائتلاف پنجگانه قبل از پایان ثبت‌نام یک نفر معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه اصولگرایان در هر دو ائتلاف اختلاف موضع ندارند، اظهار داشت:‌ ممکن است هر کسی خود را کارآمدتر از دیگری بداند. ولی فردی که مورد استقبال مردم است وارد صحنه می‌شود.

باهنر در رابطه با حضور هاشمی در انتخابات گفت: اینکه هاشمی عنوان کرده است که برای حضور باید از مقام معظم رهبری اجازه بگیرد خوب نیست زیرا قرار مقام معظم رهبری منع یا اجازه به کسی برای حضور در انتخابات نیست.

به گفته وی اشخاصی که به رهبری مراجعه کرده‌اند پاسخ یکسان شنیده‌اند که مقام معظم رهبری اعلام کردند من در این مسئله دخالت نمی‌کنم و خودتان تصمیم بگیرید.

وی در رابطه با صلاحیت هاشمی برای حضور در انتخابات گفت: پرونده بنده در معرض احراز صلاحیت است و من در مورد صلاحیت هیچ فردی اظهارنظر نمی‌کنم. زیرا اگر هاشمی هم تأیید شود رقیب من در انتخابات است. بنابراین تأیید یا عدم تأیید وی به خودش مربوط است.

۲۹۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.