باهنر: نمی‌توان ۱۳ میلیون رای دهنده را با چوب فتنه‌گری راند

ایران > انتخابات
محمدرضا باهنر با بیان این موضوع که اصلاح‌گران یک جریان فکری با نکات مثبت و منفی‌اند مواضع اصولگرایان کاملا با آنها متفاوت است، گفت: از سویی نیز نمی توان ۱۳ میلیون رای دهنده را با چوب فتنه‌گری راند.

به گزارش ایسنا، باهنر دراین جمع دانشجویی با تاکید بر اینکه در سطح قوه مجریه و اداره‌ی کشور باید کارآمدی مطرح باشد، چالش‌های مهم کشور را خانوار، گرانی و اشتغال خواند.

نایب رئیس مجلس ابراز عقیده کرد:حداکثر ۳۰ تا ۴۰ درصد از مشکلات کشور مربوط به تحریم‌هاست و بقیه به ناکارآمدی‌های اداری در اجرای برنامه‌های توسعه کشور برمی­‌گردد.

این کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری، در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در خصوص ائتلاف ۵ نفری اصولگرایان و انتخاب فرد اصلح از طریق نظرسنجی پاسخ داد: اصول گرایان در ائتلاف به یک ساز و کار مشترک می رسند و باید به اصلح مقبول برسیم که در دموکراسی رای بیاورد.

اهم صحبت‌های باهنر کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری یازدهم از این قرار است:

  • (درباره‌ جریانات بعد از انتخابات سال ۸۸ )مشکل با تندروی‌های بعد از انتخابات بود. در مجلس هشتم ۵۰ نفر اصلاح‌طلب حضور داشتند ولی هیچ کدام جزء فتنه‌گران محسوب نمی‌شوند.
  • اصلاح‌گران یک جریان فکری با نکات مثبت و منفی‌اند مواضع اصولگرایان کاملا با آنها متفاوت است. از سویی نیز نمی توان ۱۳ میلیون رای دهنده را با چوب فتنه‌گری راند.
  • (در خصوص برنامه اقتصادی خود) سالی ۱میلیون و ۱۰۰هزار شغل باید ایجاد کرد تا نرخ بیکاری افزایش نیابد و ثابت بماند. در سال قبل تنها ۵۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد شده است. نباید شعار ایجاد ۲٫۵میلیون شغل در سال را بدهیم.
  • مسئولین دولت باید لایحه‌هایی که در مجلس به قانون تبدیل شده است را اجرا کنند.
  • (در خصوص رابطه‌ی خود با مقام معظم رهبری)کسی که منویات رهبری را اجرا کند نیاز به “اجازه” ندارد و بی‌مسئولیتی خود را به سایر دستگاه‌ها نسبت دادن به مصلحت نظام جمهوری اسلامی نمی‌­باشد.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.