باهنر: کاندیدای ریاست جمهوری نیستم/برخی نامزدها می‌توانند همراهان اصلی خود را برای پست‌های کلیدی دولت آینده معرفی کنند

۰۷م آذر ،

محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین و نایب رئیس مجلس در نشست خبری که صبح امروز سه‌شنبه برگزار شد، دربارهٔ برنامه‌های جامعه مهندسین اظهار داشت: جامعه اسلامی مهندسین در۷ الی ۸ انتخابات اخیر تلاش کرده به صورت مستقل و خارج از سیستم اصولگرایان تصمیم نگیرد و در قالب جبهه متحد یا جبهه پیروان در انتخابات حاضر شود.
باهنر با بیان اینکه در انتخابات آینده نیز ممکن است جامعه اسلامی مهندسین کاندیداهایی داشته باشد و آن را پیشنهاد کند، در عین حال متذکر شد ما می‌خواهیم با تفاهم کار را پیش ببریم.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین دربارهٔ مذاکرات این حزب با جامعتین تصریح کرد: در مذاکراتی که ما با جامعه روحانیت مبارز داشتیم و آقایان نیز تاکید داشتند این نظر وجود داشت که کاندیداهای مدنظر برنامه محور باشند. و تلاش کنیم نامزدها با حداقل تعداد و حداکثر وحدت روی کار بیایند.
وی یادآور شد: اینکه بتوانیم به وحدت فلسفی کامل برسیم غیرممکن است اما به سمت وحدت حرکت خواهیم کرد.
باهنر با اشاره به جزئیات استراتژی جبهه پیروان برای انتخابات تصریح کرد: استراتژی تدوین شده این است که بیشتر به برنامه محوری کسانی که می‌خواهند خود را مطرح کنند بپردازیم و اگر بتوانیم از بعضی از نامزدها خواهش کنیم که همراهان اصلی خود را در اداره دولت آینده حداقل در پست‌های حساس و کلیدی معرفی کنند.
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین دربارهٔ کاندیداتوری خود در انتخابات گفت: من کاندیدای انتخابات نیستم و این را تکذیب کرده‌ام؛ بحثی مطرح بود که اگر زمانی جبهه پیروان به این جمع بندی برسد که بتواند کاندیدهای اصولگرا را به تعامل برساند از طرف جبهه پیروان هم فردی در این جمع باشد.
/۲۹۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.