باورهایتان واقعیت پیدا می‌کنند/ نیروی اراده را می‌توان با تمرکز روی هدف پرورش داد

اصل باور؛ هر چیزی را در مورد خودتان عمیقا باور داشته باشید واقعیت پیدا می‌کند.

سرویس اجتماعی برنا
هر چیزی را کاملا باور داشته باشید واقعیت پیدا می‌کند. ذهن ما به طور طبیعی جلوی ورود اطلاعاتی را که با باورهایمان هماهنگ نباشد، سد می‌کند. یکی از یافته‌های ما این است که افراد موفق به‌خودشان کاملا اطمینان دارند و هرگز به شکست فکر نمی‌کنند.

عمل شما همیشه با باورهایتان هماهنگ است. مهمترین و ارزشمندترین سیستم باورهایی که می‌توانید بسازید ایجاد یک ضمیر خود آگاه مثبت بر پایه این باور است که رسیدن به اهداف مالی صد درصد ممکن است. این ذهن کامیاب را خودآگاهی مثبت می‌نامیم که در برابر تفکر مثبت قرار می‌گیرد. تفکر مثبت گاهی فقط به امید و آرزو محدود می‌شود اما خود آگاهی مثبت به این معناست که هر اتفاقی پیش آید، شما باز هم به موفقیت خودتان اطمینان کامل دارید.

عامل دیگری که به باورهای شما مربوط می‌شود نیروی اراده است. ما می‌دانیم که نیروی اراده اساس تمام موفقیت‌هاست و بر اساس اعتماد به نفس و اطمینان به توانایی در رسیدن به موفقیت و پیروز شدن بر همه موانع شکل می‌گیرد. نیروی اراده را می‌شود با پشتکار، تمرکز روی هدف، توجه زندگی نامه افراد موفق، گوش دادن به برنامه‌های صوتی مناسب و خواندن مطالبی که درباره موفقیت دیگران نوشته شده پرورش داد. هر چه اطلاعات شما در باره موفقیت بیشتر باشد، نیروی اراده تان برای رفع موانع و مشکلات بیشتر می‌شود.

به یاد داشته باشید موفقیت به ندرت اتفاق می‌افتد. در طول زندگی یک نسل، از هر صد نفر یک نفر ثروتمند می‌شود و فقط۵ در صد از آنها به استقلال مالی می‌رسند، یعنی شانس موفقیت ۱۹ به یک است. بنابراین برای موفق شدن باید ذهن تان مدام به موفقیت فکر کند، باید فعالیت را شروع کنید و مدام کار کنید.

برای کسی که بخواهد به موقعیت‌های بزرگ برسد کنترل خود و انضباط فردی بسیار ضروری است. ببینید آیا می توانید ۲۴ ساعت فقط درباره آنچه دوست دارید فکر کنید و صحبت کنید و درباره چیزهایی که دوست ندارید اصلا فکر نکنید، با این کار متوجه می‌شوید که در حال حاضر واقعا تا چه حد می‌توانید افکارتان را کنترل کنید. البته کار مشکلی است اما با تمرین به جایی می‌رسید که می‌توانید بیشتر اوقات فقط به هدف‌های مورد نظرتان فکر کنید. این کار تحول بزرگی درزندگی تان ایجاد می‌کند و جهت زندگی تان را تغییر می‌دهد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.