باور می کنید این گربه زیبا شهردار یک شهر است؟! +عکس



تاریخ انتشار: ۱۸ December 2015 | 8:58 am

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران : ساکنین شهر برانوئل در سیبری در تلاش‌اند یک گربه‌ی ۱۸ ماهه‌ی اسکاتلندی به نام بارسیک را به‌عنوان شهردار جدید شهرشان انتخاب کنند و این گربه را در این جایگاه قرار دهند!

طبق یک رأی‌گیری غیررسمی در صفحه‌ی یکی از رسانه‌های محلی معروف به نام Altai Online، در شبکه‌ی اجتماعی روسی Vk، این گربه ۹۱ درصد از ۵۴۰۰ رأی اتخاذشده را در رقابت با ۶ حریف انسان (!) به دست آورد و توانست به موفقیت برسد.

باور می کنید این گربه زیبا شهردار یک شهر است؟! +عکس

به گزارش «گاردین» با پیگیری همین صفحه، تابلویی تبلیغاتی با مضمون «فقط موش‌ها به بارسیک رأی نمی‌دهند!» در مرکز شهر نصب‌شده است. هرچند باوجود رأی‌گیری اینترنتی آنلاین، بارسیک نمی‌تواند به‌عنوان شهردار انتخاب شود زیرا فرماندار منطقه الکساندر کارلین و شورای شهر، شهردار را انتخاب خواهند کرد و آنرا تعیین می کنند.

بد شد! زیرا ۷۰۰،۰۰۰ شهروند برانوئل دلایل منطقی برای اعتماد نکردن به رهبران انسانی دارند. شهردار سابق شهر، ایگور ساوینتسو، از سال ۲۰۱۰ تا ماه اوت سال گذشته که به اتهام سوءاستفاده از قدرت از مقامش برکنار شد، شهر را اداره می‌کرد. به گزارش «گاردین» وی اراضی شهرداری را به سازمان‌های وابسته به آشنایان خود می‌فروخت. به‌علاوه پسر او به نام ماکسیم هم به اتهام کلاه‌برداری و اختلاس در انتظار برپایی دادگاه خود به سر می‌برد و منتظر نتیجه دادگاه می باشد.

برخی از مردم درباره دلیل انتخاب گربه به عنوان شهردار می گویند: حداکثر چیزی که یک گربه می تواند بدزدد غذای مخصوص گربه ها می باشد!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.