باید به جرایم جدید زندانیان امنیتی رسیدگی شود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر فردی با عنوان اقدام علیه امنیت کشور زندانی شده و مجددا در زندان اقدامات خود را استمرار می‌دهد و به نظام اهانت می‌کند باید به عنوان جرم جدیدی مورد محاکمه و بازخواست قرار بگیرد.

حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، درباره اقدامات خلاف قانون برخی از زندانیان امنیتی و ارتکاب مجدد به برخی از جرایم توسط این افراد گفت: اقدامات ضد امنیتی زندانیان دارای جرائم اقدام علیه امنیت کشور در زندان باید به عنوان پرونده جدیدی مورد رسیدگی دستگاه‌های اطلاعاتی و قضایی کشور قرار گیرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: اگر قاچاقچیان مواد مخدر در زندان اقدام به توزیع مواد مخدر کنند، طبیعتا به عنوان جرم جدیدی با آن برخورد می‌شود و در مورد افرادی دارای محکومیت‌های امنیتی هستند و مجددا اقدامات خرابکارانه خود را تکرار می‌کنند باید در رسیدگی به اقدامات آنان هم همین روال حاکم باشد.

وی خاطر‌نشان کرد: اگر فردی با عنوان اقدام علیه امنیت کشور زندانی شده و مجددا در زندان اقدامات خود را استمرار می‌دهد و به نظام اهانت می‌کند باید به عنوان جرم جدیدی مورد محاکمه و بازخواست قرار بگیرد.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.