باید در راستای توانمندی تولیدات رسانه‌ای گام برداریم

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

دبیر کل دفتر تحکیم وحدت با بیان اینکه تاثیر گذاری فعال رسانه‌های برون مرزی موجب اقدام ناشایستانه غربی‌ها شد گفت: دانشمندان ما نیز باید در راستای توانمندی و کارآمد کردن تولیدات رسانه‌ای گام بردارند تا در این زمینه به خودکفایی رسیده و به توان بالایی برسیم.

مهدی امیریان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، با اشاره به اقدام ایادی استکبار در تحریم شبکه‌های برون مرزی صدا و سیما گفت: چند سالی است که دیپلماسی فعال و قوی جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی تواسته است بخشی از مسئولیت بیان حقایق و مواضع کشور را بر عهده بگیرد و در این امرموفق بوده است.

وی اضافه کرد: تاثیرگذاری رسانه‌های برون مرزی ایران به حدی بوده است که خشم و عصبانیت غربی‌ها را به میزانی رسانده است که موجب این اقدام ناشایستانه و شتاب از سوی راه آنان شده است و نشانگر نقص آشکار آزادی بیان است.

دبیر کل تشکیلات تحکیم وحدت خاطر نشان کرد: در درجه اول باید خوشحال باشیم که توانستیم در عرصه سایبری موفق عمل کنیم و همچنین باید به دنبال راه‌های جایگزینی برای افشاگری ادعاهای دروغین ایادی استکبار پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: دانشمندان ما نیز باید در راستای توانمندی و کارآمد کردن تولیدات رسانه‌ای گام بردارند تا در این زمینه به خودکفایی رسیده و به توان بالایی برسیم.

امیریان در ادامه اظهار داشت: در دستگاه دیپلماسی تقاضا داریم که اقدام ناشایستانه غربی‌ها را از طریق دیپلماسی فعال به گوش جهانیان رسانده و از حقوق ایران دفاع کنند و حقوق ملت را از مجامع بین الملل استیفا کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.