بایرن و دورتموند فوتبال اسپانیا را زیر سئوال بردند

۰۷اردیبهشت،

رونالد کومان که یکی از چهره‌های مهم ورزش قاره سبز است، تحت ‌تاثیر درخشش نمایندگان ژرمن‌ها در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است.

به گزارش فارس،او پس از آنکه باوارایی‌ها(بایرن) ۴ بر صفر بر کاتالان‌ها غلبه کردند و زردپوشان(دورتموند) با نتیجه ۴ بر یک رئال را شکست دادند به وجد آمده است.

وی که در سال‌های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۵ برای بارسا بازی کرد و اکنون زمام امور فاینورد را در اختیار دارد، در گفت‌وگویی با روزنامه «دتلگراف» گفت: از فوتبالی که بایرن و دورتموند مقابل بارسا و رئال ارائه کردند واقعا لذت بردم. فکر می‌کنم علاقمندان این ورزش نیز از تماشای دو مسابقه سه‌شنبه و چهارشنبه لذت بردند. بایرن مقابل بارسا ۴ بر صفر پیروز شد و فوتبالی ارائه کرد که واقعا درخور تعریف است.

وی ادامه داد: بایرن هم با نمایش فوق العاده خود می‌تواند الگوی تازه‌ای در سطح بین‌المللی باشد. آنها حتی از لحاظ مالی آنقدر ثبات و قدرت دارند که خیلی از بارسا و رئال جلوتر می باشند.

کومان در مورد دورتموند نیز عنوان کرد: آنها مقابل رئال مادرید، ارائه‌گر فوتبالی زیبا بودند. من که فکر نمی‌کردم بتوانند رئال را با این فوتبال جذاب و پر گل شکست دهند.

او ادامه داد: به نظرم این ۲ برد پیاپی و پرگل سبب شد فوتبال اسپانیا زیر سئوال برود و علامت‌‌های تردیدی برای علاقمندان و تحلیل‌گران ایجاد شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.