باک خالی ماشین زورگیران کار دستشان داد

حادثه > داخلی– گروه حوادث:
تمام شدن بنزین خودروی دو زورگیر باعث دستگیری آنها شد.

بعد از ظهر۱۱مهر‌ماه سال‌جاری مردی در جنوب پایتخت به‌عنوان مسافر سوار یک خودروی سمند شد که دو سرنشین داشت. در بین راه ناگهان یکی از سرنشینان خودرو اسلحه‌ای به سمت مسافر نشانه گرفت و با تهدید پول‌ها و موبایلش را سرقت و او را از ماشین پیاده کرد. با فرار دزدان، مرد مسافر که شوکه شده بود چشمش به‌خودروی گشت پلیس افتاد و ماجرا را برای مأموران توضیح داد.

مأموران نیز با مشخصاتی که از متهمان و خودروی آنها در اختیار داشتند به جست و جو در منطقه دست‌زدند و دقایقی بعد در یکی از کوچه‌های خلوت خودروی سمند سارقان را شناسایی کردند. بنزین خودروی دزدان لحظاتی بعد از سرقت تمام و ماشین آنها خاموش شده بود و همین مسئله باعث دستگیری آنها شد. با کشف اموال مسروقه از متهمان، مأموران دریافتند اسلحه‌ای که یکی از آنها برای ترساندن مالباخته استفاده کرده بود تقلبی بوده است.

پرونده دو جوان زورگیر بعد از دستگیری دراختیار قاضی موسوی، دادیار شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت و دو متهم اعتراف کردند که این نخستین سرقتی بوده که با تهدید اسلحه قلابی انجام داده‌اند. تحقیقات از متهمان دستگیر شده برای کشف جرائم احتمالی دیگر ادامه دارد.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.