«بایدن» محدودیت‎های سفری اعمال می‌کند

«جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا برای کنترل شیوع نوع جدید ویروس کرونا محدودیت‌های جدیدی برای سفر به ایالات متحده اعمال خواهد کرد.

به گزارش ممتازنیوز و به نقل از سی ان بی سی، «جو بایدن» برای جلوگیری از شیوع نوع جدید از ویروس کرونا ورود اغلب مسافرانی را که شهروند آمریکا نیستند و اخیرا در آفریقای جنوبی حضور داشته‌اند به آمریکا ممنوع خواهد کرد.

همچنین ورود تمامی مسافران غیرآمریکایی که در برزیل، بریتانیا، ایرلند و ۲۶ کشور اروپایی دیگر حضور داشته‌اند به ایالات متحده ممنوع خواهد شد.

«دونالد ترامپ» دوشنبه پیش دستور داده بود محدودیت‌های سفری که دولتش از اوایل گسترش ویروس کرونا برای اغلب مسافران غیرآمریکایی بریتانیا، برزیل و بیشتر کشورهای اروپایی اعمال کرده بود از بیست و ششم ژانویه لغو شود، اما ابلاغیه «بایدن» دستور «ترامپ» را لغو خواهد کرد.

از زمان گسترش ویروس کرونا در ایالات ‌متحده، تاکنون بیش از ۲۵ میلیون نفر مبتلا و دست کم ۴۱۷هزار نفر جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست داده‌اند.

تاکنون هیچ مورد ابتلایی به ویروس کرونای نوع آفریقای جنوبی در ایالات ‌متحده گزارش نشده، اما شناسایی مبتلایان به ویروس کرونای نوع بریتانیایی در چندین ایالت آمریکا گزارش شده است.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.