بایدن مصدوم شد/ ترامپ: زود خوب شو!

دفتر رئیس جمهور منتخب آمریکا اعلام کرد، جو بایدن ۷۸ ساله به هنگام بازی با سگش لیز خورده و دچار آسیب دیدگی در ناحیه مچ پا شده است. ترامپ در توییتی به بایدن گفت: زود خوب شو.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، “کوین اوکانر”، پزشک بایدن عصر یکشنبه در بیانیه‌ای گفت: مچ پای بایدن دچار پیچ خوردگی شده است و احتمالا او باید به مدت چند هفته با آتل راه برود.

وی اوایل روز یکشنبه گفته بود که پای راست بایدن دچار پیچ خوردگی شده و عکس رادیولوژی اولیه هیچ شکستگی خاصی را نشان نداده است.

دکتر اوکانر افزود: پس از آنکه از پای بایدن سی‌تی‌اسکن گرفته شد مشخص شد که مچ پای راست او مو برداشته است  به همین خاطر بایدن باید چند هفته‌ای آتل ببندد.

به دنبال این اتفاق، دونالد ترامپ، رئیس جمهور در حال کناره‌گیری آمریکا که همچنان معتقد است بایدن با تقلب در انتخابات پیروز شده، در توییتی آرزوی بهبودی هر چه سریع‌تر برای بایدن کرد.

بایدن از سوی رسانه‌های مطرح آمریکا به عنوان رئیس جمهور جدید این کشور معرفی شده است در حالی که شمار آرا هنوز به طور کامل به پایان نرسیده است. دوشنبه هفته گذشته اداره خدمات عمومی آمریکا اعلام کرد که بایدن می‌تواند رسما روند انتقال قدرت را آغاز کند.     

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.