باید تیم اول شهر منچستر باشیم

روبرتو مانچینی، مربی ایتالیایی منچسترسیتی در صحبتهایی اعلام کرده که تیمی که در پایان رقابتهای این فصل، قهرمان لیگ برتر شود، تیم شماره یک شهر منچسترخواهد بود.

سیتی روز دوشنبه در ورزشگاه اتحاد میزبان یونایتد است و این درحالی است که فاصله دو تیم در صدر جدول سه امتیاز است

مانچینی در صحبتهایی اعلام کرده که تیمش می خواهد تا با پیشی گرفتن از حریف دیرینه قهرمان لیگ برتر شود و برای اولین بار بعد از سال ۱۹۶۸ این جام را مال خود کند

مانچینی در صحبتهایی گفته:« اگر جام قهرمانی را کسب کنی، دیگر بحثی نخواهد بود که تیم شماره یک شهر منچستر، دست کم در طول یک سال اینده، چه تیمی خواهد بود. اما یونایتد تاریخچه فوق العاده ای دارد و تغییر دادن آن غیرممکن است. اهداف ما باید با آنچه یونایتد، بارسلوناو رئال کسب کرده اند، برابری داشته باشد. فکر می کنم که الان در جایگاهی هستیم که می توانیم در آینده جامهای خیلی زیادی را کسب کنیم. خیلی ها می گویند که اگر حریف های ما از همین شهری که ما در آن هستیم نباشند، کار راحت تر است ولی من موافق نیستم.»

مانچوی ۴۷ ساله ادامه داد:« فکر می کنم که خیلی خوب است که مقابل تیم همسایه، به قهرمانی برسی تا اینکه قهرمانی را از دست تیم دیگری از بخش دیگری از کشور مال خود کنی. من این تجربه را برروی نیمکت مربیگری اینتر و در رقابت با میلان داشته اند. شکست دادن یک رقیب همشهری رضایت بخش تر است و برای شهر منچسترهم خیلی مهم است که دو تیم بزرگ دارد.»

این مربی ایتالیایی درادامه صحبتهایش اعلام کرد که سیتی در سال بعد به مراتب بهتر از این هم خواهد بود گفت:« فکر می کنم که تیمی که فصل بعد را شروع می کند، به مراتب قوی تر خواهد بود، آن هم به خاطر تجربیاتی است که ما به دست آورده ایم. مبارزه برای فتح جام در سه بازی آینده نشان می دهد که ما در طول این فصل پیشرفت وتلاش زیادی داشته ایم.ما نشان داده ایم که سیتی می تواند برای چندین سال دیگر، تیم تراز اولی باشد.»

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۶۶ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ اردیبهشت
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , مانچینی

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.