باید فارغ از نتیجه انتخابات گفتمان انقلاب اسلامی را با قدرت ترویج دهیم

۰۷خردادماه،

عصر امروز سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با آیت لله مصبح دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ دقایقی پیش دیدار سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با آیت الله مصباح در محل موسسه پژوهشی و آموزشی امام خمینی(ره) به پایان رسید.

جلیلی پس از دیدار با آیت الله مصباح در جمع خبرنگاران گفت: برای بنده توفیق بسیار بزرگی بود که به خدمت آیت الله مصباح رسیدم ایشان انصافا ستاره درشان انقلاب اسلامی می باشند.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: وجود آیت الله مصباح مایه خیر و برکت بزرگی برای انقلاب و اسلام بوده است و ایشان در جهت تقویت انقلاب اسلامی در مسیری که امام و مقام معظم رهبری علمداری آن را داشته‌اند بسیار تلاش کرده‌اند.

جلیلی ادامه داد: خوشحالم که ظرفیت‌های بزرگی مانند آیت الله مصباح در این مسیر نورافشانی می‌کند بنده باورم این است که انقلاب اسلامی مبتنی بر اسلام ناب حیات تازهی را برای کشور به ارمغان آورد.

وی تصریح کرد: در روندی که انقلاب اسلامی دارد روز به روز به برکت روحانیون و فقاهت و ارزش‌هایی که از ظرفیت‌هایی چون حوزه علمیه سیراب می‌شود باید بتوانیم راه خود را پرنگ‌تر از قبل ادامه دهیم.

جلیلی گفت: باورم این است آنچه که می‌تواند پیشرفت دنیا و آخرت را برای ملت ما به ارمغان بیاورد و به ازش‌های انقلاب اسلامی بیافزاید این است که باید از ظرفیت‌های حوزه علمیه فقاهت و آنچه که در حوزه می‌تواند منشا و مبداء این گفتمان باشد، استفاده کرد.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: خوشحالم از اینکه امروز این توفیق را پیدا کردم که به دیدار آیت الله مصباح بروم و امیدوارم همه ما بتوانیم فارغ از انتخابات و اینکه منتخب مردم چه کسی باشد این گفتمان را با قدرت ترویج کنیم و هر کدام به سهم و وظیفه خودمان عمل کنیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.