باید کشورهای دیگر استاندارد انتخاباتی خود را با جمهوری اسلامی ایران هماهنگ کنند

۱۲ام بهمن ،

حجت‌الاسلام ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: در نظام جمهوری اسلامی مردم سالاری دینی به معنای واقعی خود تحقق پیدا کرده است، نتایج انتخابات‌ در کشورمان در دور‌ه‌های مختلف قابل پیش‌بینی نبوده است، به عنوان مثال در دوره اصلاحات رئیس‌جمهور اصولگرا پیروز انتخابات شد و در دوره اصولگرایان نیز اصلاح‌طلبان برنده شدند.

“حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی” در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، دربارهٔ اظهارت اخیر هاشمی مبنی بر برگزاری انتخابات با استاندارد جهانی، اظهار داشت: در آمریکا، مردم مجبورند که از میان دو حزب کاندیدای خود را انتخاب کنند و این آزادی و دموکراسی نیست اما در جمهوری اسلامی در نهایت آزادی ۱۰۰۰ نفر برای کاندیداتور در انتخابات ثبت نام می‌کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر منظور اشخاصی که می‌گویند باید انتخابات با استاندارد جهانی برگزار شود همان استانداردهای آمریکا و غرب است باید بگوییم که این مساله اصلا دموکراسی خواهی نیست بلکه یک اشتباه واضح هم است.

وی تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی مردم سالاری دینی به معنای واقعی خود تحقق پیدا کرده است، نتایج انتخابات‌ در کشورمان در دور‌ه‌های مختلف قابل پیش‌بینی نبوده است، به عنوان مثال در دوره اصلاحات رئیس‌جمهور اصولگرا پیروز انتخابات شد و در دوره اصولگرایان نیز اصلاح‌طلبان برنده شدند.

وی خاطر نشان کرد: باید کشورهای دیگر استاندارد انتخاباتی خود را با استاندارد انتخاباتی جمهوری اسلامی هماهنگ کنند چرا که سالم بودن انتخابات و  اعتماد مردم به نتایج، از جمله ویژگی‌های بازر انتخابات کشورمان است.

انتهای پیام/
پ۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.