باید کشور را با همت، اندیشه و فرهنگ متعالی ایرانی بسازیم

رییس جمهور در اجتماع مردم شهرستان بردسکن:

احمدی نژاد گفت: با همدلی و توکل برخدا در راستای پیشرفت هر چه بیشتر ایران اسلامی حرکت کرده و کشور را با همت، اندیشه و فرهنگ متعالی ایرانی بسازیم.

به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر محمود احمدی نژاد بعد از ظهر امروز(شنبه) در جریان سومین روز از سفر به استان خراسان رضوی، در اجتماع مردم شهرستان بردسکن، با اشاره به مخالفت ها و مانع‌تراشی‌های مستکبران درمسیر پیشرفت و آبادانی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: آنها می‌دانند که اگر ملت ایران تصمیمی در راستای پیشرفت کشور بگیرد به هر قیمت پای اجرای آن می‌ایستد.

رییس جمهور با تاکید بر لزوم سازندگی در ایران اسلامی، اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا ایران اسلامی را به جایگاه شایسته خود برسانیم چرا که ملت ایران استحقاق آن را دارند که در بالاترین تراز اجتماعی زندگی کنند.

دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه خداوند استعدادها و ظرفیت های بسیاری در وجود انسان قرار داد تا با استفاده از آنان تجلی اسماء الهی در زمین شود‌، گفت: همه انسانها از سوی خدای متعال مامور به تلاش برای برپایی جامعه‌ای سعادتمند که ظرف کمال و شکوفایی انسان بوده و در آن ظلم، بی‌عدالتی، تحقیر انسان‌ها و زیرپا گذاشتن کرامت انسانی نباشد، هستند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.