بایرامپور‌: بانوان بیشتر از آقایان مستمری می‌گیرند

۱۳خردادماه،

جلسه کمیته فنی هیئت تنیس روی میز تهران برگزار شد و طی آن برای بازیکنان تهرانی که قهرمان ایران شوند مستمری تعیین شد.

محمد بایرامپور‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص تصمیمات جلسه کمیته فنی هیئت تهران در جلسه کمیته فنی هیئت تهران گفت: جلسه کمیته فنی هیئت با حضور سیامک‌ جعفری، صمد تدبیری، منوچهر اسدی داریوش ضرغامپور‌، رضا میرالماسی‌، رضا فرجی و زهرا میر‌بابایی برگزار شد و طی آن مستمری ماهیانه برای قهرمانان تهرانی ایران مشخص شد.

رئیس هیئت تنیس روی میز تهران ادامه داد: هیئت تهران قصد دارد به هر کدام از پینگ‌پنگ‌بازان که در هر رده سنی به عنوان قهرمانی کشور دست یابد مبلغی را به صورت مستمری ماهیانه پرداخت کند که این رقم برای آقایان ۲۰۰ هزار تومان برای بانوان ۲۵۰ هزار تومان در هر ماه تصویب شد.

بایرامپور‌ پاسخ به این پرسش که چرا رقم مستمری بانوان بیشتر تعیین شده است بیان کرد: سبب ما انگیزه دادن به بانوان است این رقم در حالی تعیین شده که ما اطمینان داشتیم در سنین پایه بانوان به طور قطع قهرمان کشور داریم.

رئیس هیئت تنیس روی میز تهران در خصوص سایر تصمیمات کمیته فنی گفت: در این جلسه تاکید بر این شد که حتی قهرمانان کشور که می‌خواهند از هیئت معرفی نامه دریافت کنند حتما باید در مسابقات رده‌بندی تهران شرکت کنند همچنین قرار شد با بانوان ورزشکار جلسه بگذاریم و نظرات آنان را در خصوص موارد مختلف جویا شویم.

وی با تاکید بر این که برای وی مهم این است که فردی تصمیم نگیرد و تصمیمات همیشه در کمیته‌های مختلف بررسی و سپس با رئیس هیئت تبادل نظر می‌شود ادامه داد: تلاشمان در این است که یک نفر تصمیم‌گیرنده نباشد به همین سبب همیشه بین کمیته‌های مختلف به بحث و تبادل‌نظر می‌پردازیم و تصمیم گروهی می‌گیریم همچنین تلاشمان را خواهیم کرد تا جلسه‌ کمیت فنی ماهی یک‌بار برگزار شود.

بایرامپور‌ نظر خود دربارهٔ تغییر احتمالی رئیس در فدراسیون تنیس روی میز را این گونه بیان کرد: یک رئیس هیئت طبق قانون نماینده فدراسیون است و حکمش‌ را رئیس فدراسیون امضا می‌کند پس وظیفه‌اش به عقیده من از نظر قانونی و اخلاقی این است که با رئیس هماهنگ باشد، من هم تا زمانی که زارع‌پور سمت ریاست فدراسیون تنیس روی میز را برعهده دارد با وی هماهنگ هستم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.