بایرامی: عاشق رونالدو هستم/ چون در تبریز هستم دوست دارم تراکتور قهرمان شود

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – مهرداد بایرامی مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در بازی با راه آهن ستاره تیمش بود.

مهرداد بایرامی مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در بازی با راه آهن ستاره تیمش بود. او در این مسابقه نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و توانست با به ثمر رساندن ۴ گل به صدرجدول گلزنان برود و در کنار کریم انصاری‌فرد و رضا عنایتی قرار بگیرد. بایرامی از اینکه در بازی با راه آهن درخشید بسیار خوشحال است و امیدوار است که به تیم ملی دعوت شود. او در خصوص برد مقابل راه آهن، گل‌هایی که به ثمر رساند و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرآنلاین پاسخ می‌دهد.

بازی با راه آهن چطور بود؟

در ابتدا کار برای ما سخت بود ولی چون زود به گل رسیدیم شرایط تغییر کرد. بسیار خوشحالم که برد پرگلی به دست آوردیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. تیم ما در این مسابقه بی‌نقص بازی کرد و نشان دادیم که پتانسیل بالایی داریم.

از اینکه ۴ گل زدی چه احساسی داری؟

خیلی خوشحال هستم و واقعا لطف خدا شامل حال من شد.  البته باید از بچه‌ها تشکر ویژه‌ای داشته باشم چون آنها از خود گذشتگی کردند تا من بتوانم ۴ گل بزنم.

این گل‌ها را به چه کسی تقدیم می‌کنی؟

به خودم تقدیم می‌کنم چون بسیار دوست داشتم گل بزنم. امیدوارم این روند در بازی‌های آینده ادامه داشته باشد تا در نهایت به تیم ملی دعوت شوم .

فکر می‌کنی دعوت شوی و با تیم ملی به جام جهانی بروی؟

آرزوی هر بازیکنی دعوت به تیم ملی کشورش است و من امیدوارم که این اتفاق رخ بدهد. اگر این روند را ادامه بدهم فکر می‌کنم که کروش دعوت کنم. من ناامید نیستم و انسان همیشه باید امیدوار باشد.

حالا شانس خوبی برای آقای گلی داری، درست است؟

اول از این خوشحالم که تیم ما توانست برد خوبی به دست بیاورد. برای من موفقیت گسترش از همه چیز مهمتر است ولی هر مهاجمی دوست دارد آقای گل شود. من امیدوارم در پایان فصل نتایج خوبی بگیریم و من هم گل‌های بسیاری بزنم.

فکر می‌کنی در چه رده‌ای قرار بگیرید؟

از همان ابتدای فصل هدف من این بود که در بین ۸ تیم اول باشیم و اگر این اتفاق بیافتد فوق‌العاده خواهد شد.

برخی معتقدند تو می‌توانی به فوتبال اروپا بروی، خودت چه نظری داری؟

خودم هم دوست دارم در اروپا بازی کنم ولی این بستگی به تلاش و زحمات خودم دارد. اگر خوب تمرین کنم و خوب بازی کنم مطمئنا این شانس را به دست خواهم آورد.

دوست داری در کدام لیگ اروپایی بازی کنی؟

دوست دارم در لیگ برتر انگلیس بازی کنم.

کدام مهاجم الگوی تو است؟

در ایران علی دایی الگوی من است و در خارج هم سوارس را دوست دارم. البته من عاشق رونالدو هستم ولی سوارس خیلی آماده است و بسیار او را دوست دارم.

کار کردن با مهدی تارتار چطور است؟

او مربی باشخصیتی است که به بازیکنان اعتماد به نفس می‌دهد. من امیدوارم بتوانیم در بازی‌های باقیمانده بیشترین امتیاز را بگیریم. تیم ما بسیار خوب فوتبال بازی می‌کند و حتی وقتی نتیجه نمی‌گیریم باز هم طرفداران تبریزی از سبک بازی ما راضی می باشند.

فکر می‌کنی چه تیمی قهرمان شود؟

از بین پرسپولیس، استقلال و تراکتور یک تیم قهرمان خواهد شد. من چون در تبریز زندگی می‌کنم دوست دارم تراکتور قهرمان شود تا مردم تبریز خوشحال شوند.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.