بایکوت دانشگاه‌های رژیم‌صهیونیستی قطعی شد

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

بایکوت دانشگاه‌های رژیم‌صهیونیستی قطعی شد

انجمن مطالعات آمریکا (ASA) به عنوان بزرگترین گروه جامعه دانشگاهی آمریکا در نهایت بایکوت دانشگاه‌های رژیم‌صهیونیستی را تصویب کرد.

به گزارش ممتاز به نقل از ایسنا، شورای ملی انجمن مطالعات آمریکا موضوع تحریم دانشگاه‌های رژیم‌صهیونیستی را به همه‌پرسی گذاشت که یک سوم از بیش از ۳۸۰۰ عضو این انجمن در این رای‌گیری شرکت کردند و در نهایت این موضوع با ۶۶ درصد رأی موافق به تصویب رسید.

این اقدام به دنبال حرکت ماه آوریل انجمن مطالعات آسیایی آمریکایی با حدود ۸۰۰ عضو مبنی بر تحریم دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی صورت گرفت که پیش‌تر رای به تحریم دانشگاه‌های این رژیم داده بود. این انجمن اولین گروه دانشگاهی در آمریکا بود که از تحریم دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، در همین حال به دنبال تصویب تحریم دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی، دو دانشگاه آمریکایی به نشانه اعتراض کناره‌گیری خود را از عضویت در انجمن مطالعات آمریکا ASA‌ اعلام کردند. دانشگاه‌های «برندیز» و «پن‌استیت هریسبورگ» آمریکا دانشگاه‌هایی می باشند که گویا از این تحریم‌ها چندان راضی به نظر نمی‌رسند و کناره‌گیری خود را از انجمن ASA اعلام کرده‌اند.

/۱۱۱/


اخبار ممتاز / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.