با ارزش ترین مدال المپیک را می خواهم

ملی پوش وزن ۶۰ کیلو گرم تیم کشتی فرنگی گفت: برای آن که در دنیای کشتی جاودانه شوم باید هر طور شده خوشرنگ ترین مدال المپیک را بدست آورم.

امید نوروزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق افزود:  در خانه کشتی تابلویی نصب شده که روز شمار المپیک را نشان می دهد و من هر روز که به آن نگاه می کنم برای حضور درا ین رویداد بزرگ بی تاب تر می شوم.

وی ادامه داد:  ماه هاست که شبانه روز در اردوهای مختلف  تیم ملی  در تلاش هستم و زیر نظر کادر فنی تمرینات بسیار خوبی را دنبال  می کنم.

دارنده مدال طلای جهان درباره وضعیت فعلی خودش گفت: تا اندازه ای از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شدم که خوشبختانه چیز خاصی نیست به لحاظ فنی هم در شرایط ایده آلی قرار دارم که دراین روزهای باقی مانده برای آمادگی هر چه بیشتر تلاش خواهم کرد.

وی اضافه کرد: در المپیک حریفان خوبی چون “کبیسبایف”، قزاق، کورماگومدف از روسیه و آنگلوف بلغاری را پیش رو خواهم داشت که برای  شکست هر کدام از آن ها برنامه دارم.

ملی پوش شیرازی کشورمان با اشاره به ۵ کشتی گیر طلایی ایران در المپیک خاطر نشان کرد:  در بازی های المپیک ۲۰۱۲ تمام تلاش و انرژی خود را به کار می گیرم و سعی می کنم با  کمترین ا شتباهی روی تشک حاضر شوم تا با کسب بهترین عنوان در بین مردان طلایی ایران قرار گیرم./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.