با استفاده از سیستم عامل زمین، بستر ارائه سرویس به کاربران گسترده می گردد

۲۸اردیبهشت،

سیستم عامل زمین با یک راهکار‌ مجازی سازی است که سرویس‌ها را به طور متمرکز و با استفاده از سیستم عامل بهینه شده خود راه‌اندازی و مدیریت می‌کند و هر تولید‌کننده نرم‌افزار می‌تواند از این سیستم عامل به عنوان بستر ارائه سرویس به کاربران خود استفاده کند.

به گزارش خبرنگار اورژانسit باشگاه خبرنگاران، کارگاه آموزش تخصصی سیستم عامل بومی زمین به مدت ۱۶ ساعت به صورت ۲ روزه در دانشکده کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت برگزار می گردد.

این کارگاه آموزشی در روزهای ۲ و ۳ خرداد ماه ۹۲ از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ برگزار خواهد شد.

در این کارگاه آموزشی آشنایی با مفاهیم پایه‌ی لینوکس و مفاهیم مجازی‌سازی آموزش نصب زمین و آشنایی با نحوه عملکرد آسان زمین آشنایی با مفهوم اپلانیس‌ و آموزش نحوه‌ی ساخت اپیلانس‌ مطرح می‌شود.

گفتنی است؛ سیستم عامل زمین، یک راهکار‌ مجازی‌سازی است که سرویس‌ها را به طور متمرکز و با استفاده از سیستم عامل بهینه شده خود راه‌اندازی و مدیریت می‌کند این سیستم عامل همگام با روند تکامل قناوری‌های نرم‌افزاری دنیا به ویژه طی سالهای آتی علاوه بر برخورداری از امکانات متنوع مجازی‌سازی در محصول قابلیت ارائه سرویس‌های نرم‌افزار مبتنی بر رایانش‌ ابری را نیز فراهم می‌آورد همچنین هر تولید‌کننده نرم‌افزار می‌تواند از زمین به عنوان بستر ارائه سرویس به کاربران خود استفاده کند./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.