با انتخاب اعضای هیات رییسه،‌ محورهای تحقیق و تفحص از سه استانداری تشریح شد

۰۵ تیرماه ۱۳،

نایب رییس هیات تحقیق و تفحص از استاندارهای تهران،‌ فارس و آذربایجان غربی محورهای تحقیق و تفحص از این استانداری‌های را تشریح کرد.

الیاس طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) افزود: استخدام نیروی انسانی از سال ۸۷ تاکنون، با ضابطه انجام شدن استخدام‌ها،‌ بررسی درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده و اعتبارات این استانداری‌ها، انطباق مصوبات شوراها با فرمانداری‌ها و استانداری‌ها و … از مهمترین محورهای این تحقیق و تفحص است.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب اعضای هیات تحقیق و تفحص از استانداری‌های تهران،‌ فارس و آذربایجان غربی گفت: حسین گروسی به عنوان رییس، سیدحسین نقوی حسینی و الیاس طاهری، نواب هیات رییسه تحقیق و تفحص، روح‌الله بیگی سخنگو، محمدجواد نظری مهر و نادر فریدونی نیز به عنوان دبیران این هیات انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: دامادی، سیدمحمدحسین میرمحمدی، محمدباقر شریعتی، بهروز نعمتی، نادر قاضی‌پور، محمدباقری بنابی و عباس قائد رحمت، از دیگر اعضای هیات تحقیق و تفحص از استانداری‌های تهران،‌ فارس وآذربایجان غربی می باشند.

پیش از این بررسی موضوع تحفص از سه استانداری مذکور در کمیسیون مجلس شورای اسلامی و سپس در صحن علنی مجلس به تصویب رسیده و رای لازم را اتخاذ کرده بودند و بر همین اساس ملزم بود تا کمیته یا هیاتی بین ۱۱ تا ۱۵ نفر شکل گرفته و این موضوع را مورد رسیدگی قرار دهند.

انتهای پیام


ISNA News Feed
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.