با انتخاب یکه زارع آینده روشن در انتظار ایران خودرو

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

با انتخاب یکه زارع آینده روشن در انتظار ایران خودرو

با انتخاب یکه زارع
آینده روشن در انتظار ایران خودرو

ممتازنیوز: دبیر دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص انتخاب یکه زارع به عنوان مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: انتخاب یکه زارع به نفع ایران خودرو است زیرا وی عضوی از بدنه خودروسازی و کارشناسی قدیمی و مجرب است.

سید محمد بیاتیان در گفت و گو با خبرنگار ممتازنیوز، ضمن بیان این مطلب افزود: قطعاً یکه زارع می تواند با استفاده از تجارب خود و بهره گیری از دانش کارشناسان و متخصصان خودروسازی آینده ای روشن را برای ایران خودرو رقم بزند.
وی در ادامه تصریح کرد: او باید با کمک کارشناسان و متخصصان و جلوگیری از دخالت های غیرتخصصی و سیاسی به ارتقاء کیفیت محصولات گروه صنعتی ایران خودرو بپردازد.
نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که یکه زارع باید با چه راهکاری وضعیت ایران خودرو را بهبود بخشد، عنوان کرد: در حال حاضر تمامی شرکت های خودروساز در شرایط نامناسبی به سر می برند و با توجه به مشکلاتی که در اثر تحریم ها و کمبود نقدینگی برای آنها به وجود آمده دولت باید جهت رهایی آنها از وضعیت کنونی تمهیداتی را بیندیشد.
وی همچنین اظهار داشت: دولت باید با اختصاص بودجه و کمک های قرض الحسنه به خودروسازان و قطعه سازان و همچنین تصویب قوانین و صدور بخشنامه هایی که در راستای حمایت از تولید باشد، خودروسازان را جهت ارتقاء کیفیت محصولاتشان یاری کند.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکه زارع باید جهت بهبود وضعیت اقداماتی از جمله مدیریت دقیق و کارشناسی در تولید، ارتقاء کیفیت محصولات و جلب رضایت مشتریان که از مهمترین دلایل موفقیت هر شرکتی خواهد بود را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.
بیاتیان در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم خودروهای با کیفیت خارجی و هم محصولات بی کیفیتی چینی که به هیچ عنوان توان رقابت با محصولات داخلی را ندارند در خیابان های کشور ما تردد می کنند. این محصولات چینی علی رغم کیفیت پایین خود با آپشن هایی که دارند توانستند توجه مشتریان را به خود جلب کنند لذا یکه زارع نیز باید با مدنظر قرار دادن سلیقه مردم، تنوع و کیفیت محصولات خود را بالا برد تا در پی آن میزان فروش، تولید و توان مالی شرکت افزایش یابد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.