با اینترنت ۱۲۸ یوتیوب فارسی تماشا کنید

معاون رسانه مجازی سازمان صدا و سیما با اشاره به آخرین وضعیت یوتیوب ایرانی پس از راه اندازی گفت: از طریق این پایگاه اینترنتی امکان میزبانی فیلم های بلند و کوتاه برای ایرانی ها به صورت رایگان ممکن شده است.

لطف الله سیاهکلی با بیان اینکه این رسانه در سطح جهانی راه افتاده و امکان میزبانی ویدئوهای مردمی، سریالهای تلویزیونی و فیلم های بلند و کوتاه را برای مردم فراهم کرده است، اظهار داشت: تفاوت یوتیوب فارسی با یوتیوب خارجی این است که در یوتیوب خارجی تنها فیلم های کوتاه قابلیت ارائه دارند اما در رسانه مهر مردم می توانند فیلم های بسیار بلند را نیز که با دوربین های خود و به مناسبت های مختلف تهیه می کنند به اشتراک بگذارند و رسانه مهر به عنوان محلی برای میزبانی این ویدئوها در نظر گرفته شده است.

وی قابل اعتماد بودن و نگهداری امن را از جمله قابلیت های این رسانه عنوان کرد و گفت: مردم می توانند در این فضا فیلم های خود را بدون آنکه هزینه ای داشته باشد به اشتراک بگذارند و یا آنکه آن را به نحوی تعریف کنند که تنها خودشان ببینند یا برای دوستانشان نیز قابل استفاده باشد و در نهایت این سرویس امکان از بین رفتن و خراب شدن ویدئوهای خانگی را به صورت کلی از بین می برد.

سیاهکلی با بیان اینکه نحوه استفاده از سرویس های یوتیوب فارسی رایگان است، خاطرنشان کرد: این پایگاه اینترنتی به صورت وسیع و با پشتوانه رادیو تلویزیون ارائه شده است و قابلیت پخش فیلم های بلند را دارد.

وی گفت: نزدیک به دو هفته است که از آغاز راه اندازی این پایگاه اینترنتی می گذرد و بالغ بر ۵ هزار ویدئو و عکس تاکنون توسط ایرانی ها آپلود شده است.

معاون رسانه مجازی سازمان صدا و سیما با بیان اینکه در حد نیاز ظرفیت در این پایگاه اینترنتی ایجاد خواهیم کرد، ادامه داد: محدودیت محتوایی برای به اشتراک گذاری ویدئوها وجود ندارد و در واقع مهر نماد هویت ایرانی است و ما انتظار داریم این ویدئوها که در سراسر دنیا نیز قابل پخش است به نحوی باشد که دنیا به شخصیت ایرانی ها پی ببرد و نگاه و قضاوتی که از سوی دنیا به ما می گردد از طریق این رسانه قابل سنجش باشد.

به گفته وی رسانه مهر با سرعت اینترنت ۱۲۸ کیلوبیت در ثانیه امکان پخش فیلم با حجم بالا را دارد و هر چه سرعت بالاتر برود کیفیت پخش این فیلم ها حتی در حد HDقابل پخش خواهد و در صورتی که این شبکه به شبکه ملی اطلاعات بپیوندد کیفیت و سرعت ارائه فیلم و پخش آن برای مردم بسیار بالاتر خواهد رفت.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱۷نظر ثبت شده
  1. احسان:

    خیلی عالی

  2. پرویز:

    خیلی جالبه

  3. پرویز:

    خیلی عالیه

  4. منصور:

    سلام لطفا فیلتر فیلمها رو پردارید

  5. امیر:

    خیلی بده خیلی

  6. alj:

    بد نیییییست خوب هم نیییییست

  7. arti:

    خیلی عالیه

  8. باران رضاپور:

    خواهش می کنم بدون کوچکترین اشکال یوتیوب برام باز بشه

  9. باران رضاپور:

    برای گروهم باران و بارانی ها پس از کپی و پست اهنگ باز نمی شود

  10. danshahmadyan:

    با عرض سلام وخسته نباشید من هر روز حداقل یک ساعت توی سایت شما هستم ممنون از سایت خوبتان بخصوص سرتیتر روزنامه خیلی جالب هست ولی اگه ممکنه بتونیمازتمام صفحه یه روزنامهاستفاده کنیم خیلی عالی میشه

  11. امید:

    فقط ممنون……..

  12. عابدین رمضانی:

    ر

  13. sima:

    mamnon az khabarhaye jalebetun

  14. hamed:

    hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  15. dani:

    تورو خدافیلمهای جالب بدون فیلتر بزارید ممنون از سایت خوبتون

  16. احمد شجاع:

    i like the web site

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.