با این اوضاع ، انتظار معجزه از ما نداشته باشید

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال به بازیکنانش اعلام کرده است که انتظار فراوانی از آنها دارد و آنها حتی در بازی های دوستانه نیز شرایط ایده آلی را ایجاد نمی کنند اما بازیکنان تیم با وی موافق نیستند.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، امیر قلعه نوعی از بازیکنان تیمش انتظار ایجاد شرایط ایده آل دارد و معتقد است که اعضای این تیم باید با وضعیتی مناسب و در حد و اندازه نام استقلال کار کنند و در غیر این صورت آنها در این تیم به وظیفه شان عمل نکردند و استقلال را با مشکلات جدی روبرو می کنند.
 
در این خصوص وی انتقادات زیادی را به بازیکنان تیم ارائه کرده است و اعلام داشته که آنها باید وضعیت موجود را تغییر دهند خصوصاً پس از دیدار این تیم با داماش گیلان که منجر به تساوی دو تیم شد.
 
اما بازیکنان استقلال انتقاد و اعتراض فراوان خود را به امیر قلعه نوعی ارائه کردند و از وی خواستند تا در خصوص شرایط آن ها در تیم صحبتی را با مسئولین استقلال داشته باشد زیرا  ادامه این روند در ازای انتظارات فراوانی که سرمربی و مسئولین از بازیکنان دارند ایده آل نیست و بازیکنان در مقابل عملکردشان منتظر رسیدگی و بررسی شرایط خود از سوی مسئولین تیم هستند که این اتفاق رخ نمی دهد.
 
شایان ذکر است: بازیکنان تیم به سرمربی تیم اعلام کردند که در مقابل شرایط فعلی که ایده آل نیست نباید از بازیکنان انتظار معجزه داشت زیرا این اتفاق رخ نمی دهد و بازیکنان تیم روحیه لازم را برای اجرای برنامه های تاکتیکی ندارند این در حالی است که مشکلات مالی تیم استقلال ریشه دار است و مسئولین نیز معتقدند که به زودی این موضوع حل نمی شود./مح
 
 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.