با این راهکار تمامی عکس های گوگل را مشاهده کنید+عکس

گردآوری توسط گروه اخبار روز سایت خبری ممتاز نیوز

نگارش توسط سامان در پنج شنبه, ۲۹ ژانویه ۲۰۲۲ در دیگه چه خبر
با این راهکار تمامی عکس های گوگل را مشاهده کنید+عکس

اگر شما هم با مشکل ناقص لود شدن عکس‌های گوگل رو‌به‌رو هستیداگر سری به بخش تصاویر گوگل زده باشید احتمالا هنگام جستجوی یک موضوع در بخش تصاویر با چنین اتفاقی رو‌به‌رو شده‌اید.

 احتمالا برای شما هم پیش آمده که بسیاری از اوقات برای انجام امور مهمی نیاز به جستجوی تصاویر داشته‌اید اما هنگام جستجو با این مشکل روبه‌رو شده باشید که به نوعی بخش جستجوی تصاویر گوگل را بلااستفاده می‌کند. برخلاف مایکروسافت که به تازگی شروع به تعامل بیشتری با کاربران ایرانی کرده، گوگل همچنان روی خوشی به آی‌پی های ایرانی نشان نمی‌دهد و معمولا در تمام سرویس‌هایش از جمله پلی استور و بخش جستجوی تصاویر، محدودیت‌هایی را اعمال می‌کند.

b2ap3_thumbnail_60176_857.jpg

برای حل این مشکل ابتدا از منوی‌ استارت، RUN را اجرا کرده، یا کلید میانبر “ویندوز+R” را فشار دهید. در پنجره ی باز شده عبارت cmd را تایپ کرده و اینتر کنید تا پنجره‌ی cmd برای شما باز شود. در cmd عبارت ping google.com را نوشته و کلید اینتر را فشار دهید.

بعد از این کار نتایجی از پینگ ادرس گوگل به شما نمایش داده می شود که در بالای این نتایج، همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید یک آی پی نوشته شده است. حال تنها کاری که لازم است انجام دهید استفاده از این آی پی به جای آدرس www.google.com در مرورگر است. حالا می‌توانید بدون هیچ مشکلی در لود شدن تصاویر، به جستجو بپردازید. برای راحتی کار می‌توانید این آی پی را بوک‌مارک کنید تا نیاز به وارد کردن دستی آن در هر بار استفاده نباشد.

توجه کنید که در صورتی که بعد از ورود به صفحه‌ی اول گوگل با استفاده از آی پی بالا، اگر روی گزینه‌ی Image کلیک کنید دوباره به دامنه google.com منتقل خواهید شد. شما ابتدا باید موضوع خود را در کادر صفحه‌ی اول گوگل وارد کنید و سپس در صفحه‌ی نتایج متنی، روی Images کلیک کنید.

منبع: نیوز آی تی



باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.