با این نرم افزار هیچ فایلی گم نمی‌شود +دانلود

۲۴ام بهمن ،

این نرم‌افـزار می‌تواند گزارش بسیار کاملی از فهرست جست‌وجوهایی که در سیستـم رایانه شما در بازه‌های زمانی مختلف انجام شده اسـت، در اختیار شما قرار دهد.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، در حال حاضر بیشتر اشخاص از سیستم‌عامل ویندوز استفاده می‌کنند و به همین خاطر بیشتر نرم‌افزارهایی که در حال حاضر طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند کاربرد اصلی آن‌ها در سیستم‌ عامل ویندوز است.

شاید بتوان گفت که جست‌وجو و داشتن ابزاری پیشرفته برای این کار در محیط ویندوز برای کاربران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از این رو در این مطلب به شما نرم‌افزاری را معرفی خواهیم کرد تا اگر شما هم از کاربران ویندوز هستید، بتوانید با کمک آن به آسانی فایل‌ های مورد نظر خود را در سریع‌ ترین زمان ممکن پیدا کنید.

این نرم‌افزار که Everything، نام دارد یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهایی است که به منظور انجام عملیات جست‌وجو طراحی شده است.

شما با وجود این نرم افزار می‌توانید با خیالی آسوده تمامی فایل‌های خود را در فرمت‌های مختلف در هر مکانی از هارددیسک که دوست داشتید، ذخیره کنید و نگران این مشکل نباشید که فایل‌های خود را گم خواهید کرد. این نرم‌افزار از الگوریتم‌های پیچیده‌ای برای پیاده‌سازی روش‌های مختلف جست‌وجو استفاده می‌کند و همین عامل هم سبب شده است تا عملیات جست‌وجو و پیدا کردن نتیجه‌ای مناسب با کمک این نرم‌افزار به شکلی بسیار بهینه انجام گیرد.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید اگر شما این برنامه را روی یک سیستم نصب کنید و سپس آن رایانه را در یک شبکه محلی قرار دهید، قادر خواهید بود که با استفاده از آن برنامه در شبکه به جست‌وجوی فایل‌های مورد نظر خود بپردازید.

نکته بسیار مهمی که در مورد این نرم‌افزار به چشم می‌خورد، این است که در پیاده‌سازی نرم‌افزار این مورد در نظر گرفته شده است که تمامی حالت‌های مختلفی که برای یک جست‌وجو امکان‌پذیر است، پیش‌بینی شده و مد نظر قرار گرفته است. به این ترتیب شما می‌توانید انواع مختلفی از فیلترها را برای جست‌وجوی خود داشته باشید و در نتیجه انعطاف عمل جست‌وجوی شما بالا خواهد رفت.

از امکانات این نرم‌افزار می‌توان به این نکته اشاره کرد که با استفاده از آن قادر خواهید بود در وب‌سایت‌های مختلف یا در فایل‌های حافظه‌های جانبی هم عملیات جست‌وجو را انجام دهید.

جالب این جا است که محدودیتی در تعداد فایل‌های مورد جست‌وجوی شما وجود نخواهد داشت و شما می‌توانید تمامی فایل‌های خود را به سرعت در هر جا که باشند پیدا کنید. علاوه بر این مورد، امکان بسیار جالبی برای جست‌وجو در فایل‌های PDF ،HTML و XML در این نرم‌افزار قرار داده شده است.

همچنین شما می‌توانید با کمک آن از گزینه‌های بسیار متفاوتی برای جست‌وجوی متن‌های شاخص‌دار یا غیر شاخص‌دار استفاده کنید. این نرم‌افـزار می‌توانـد گـزارش بسیـار کاملی از فهرست جست‌وجوهـایی که در سیستـم رایانـه شما در بازه‌های زمانی مختلف انجام شده اسـت، در اختیار شما قرار دهد و به ایـن ترتیـب شما می‌توانیـد بفهمید که کدام یک از فایل‌های شما توسط اشخاص دیگر دیده شده است.

در صورت تمایل می‌توانید این نرم‌افزار را از اینجا دریافت کنید.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.