با این وسیله همه مناظر دنیا را نقاشی کنید

۰۲خردادماه،

استفاده از تبلت ها این روزها بسیاررایج شده است به همین سبب می توان از تکنولوژی آن ها برای ساخت یک بوم نقاشی متفاوت نیز استفاده کرد که این دقیقا ایده “ین فن” طراح چینی برای ساخت بوم الکترونیکی است.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، تبدیل شدن به یک نقاش حرفه ای آرزوی هر هنردوستی است. این اشخاص دوست دارند بهترین نقاشی ها را کشیده و با استفاده از مهارتشان هر منظره ای را نقاشی کنند.

عاشقان نقاشی دیگر نیازی نیست نگران باشند چرا که یک ابداع تازه از طراحی چینی تمام آرزوهای آن ها را برآورده کرده است. این دستگاه به شما اجازه می دهد تا نقاشی هر منظره ای که دوست دارید به راحتی بکشید.

“ین فن چانگ” چندی پیش از دستگاهی به نام “Sketch ” رونمایی کرد که بیشتر به مانند یک بوم نقاشی می ماند. این وسیله دارای یک صفحه لمسی شفاف است و شما تنها کافی است آن را رو به منظره مورد نظرتان گرفته و نقاشی را روی صفحه بکشید.

این دستگاه قادر است نقاشی های شما را ذخیره کرده و سپس صفحه را برای نقاشی بعدی آماده می کند. در اصل کاری که این دستگاه انجام میدهد، به شما اجازه کپی کردن طبیعت را خواهد داد به طوری که تمام مناظر نقاشی شده به مانند واقعیت باشند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.