با این ۵ ترفند سردرد را ضربه فنی کنید

وضو بگیرید تا آرام شوید. محققان در دنیا با دین های مختلف به خواص وضو اعتراف کرده اند چرا که برای به جریان انداختن راه خون بسیار مفید است همچنین وضو میتواند سردرد شما را از بین برده و آرامش خاصی را در بدن به وجود اورد.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران،  سردرد مشکلی است که بر اثر فشار کاری زیاد یا استرس های مختلف به وجود می آید البته سردرد دلایل دیگری هم دارد. این مشکل به راحتی با چند راهکار ساده قابل حل است. تنها کافی است بهترین راهکار را انتخاب کنید.

** وضو بگیرید تا آرام شوید. محققان در دنیا با دین های مختلف به خواص وضو اعتراف کرده اند چرا که برای به جریان انداختن راه خون بسیار مفید است همچنین وضو میتواند سردرد شما را از بین برده و آرامش خاصی را در بدن به وجود اورد.

** این روزها که هوا به سمت سرما می رود دقت داشته باشید که بیشتر در معرض سردرد قرار گرفته اید. حس خوب یک دوش آب گرم هنگام صبح می تواند به سرعت باعث سردرد شما شود پس از اینکار اجتناب کنید.

** در رختخواب بمانید تا سردردتان بهبود پیدا کند این دقیقا اولین راهکاری است که می توان به آن اشاره کرد. بهتر است در محیطی تاریک باشید  تا سردرد بیشتر نشود. بسیاری از پزشکان برای افرادی که سر و گردنشان درد می کند آرامش را تجویز می کنند این دردها معمولا بر اثر عصبانیت یا استرس به وجود می آید.

** آب و چای را فراموش نکنید چرا که بخشی از سردردها بر اثر خشک شدن اندام های داخلی بدن به وجود می آید. هرگاه سردردهای شدید گرفتید بهتر است از آب یا چای استفاده کنید. یک لیوان چای سبز می تواند برای درمان سردرد در دودقیقه بسیار عالی باشد. از نوشیدن روزانه ۵ لیوان آب اصلا دریغ نکنید.

** داروهای ساده را نیز می توانید برای از بین بردن سردرد استفاده کنید. برخی از دارو و قرص هایی که تاثیرات زیادی ندارند برای رفع سردرد خوب هستند البته دقت داشته باشید که بهتر است برای دردهای شدید حتما به پزشک مراجعه کرده و خودتان را به متخصص نشان دهید. استفاده بیش از اندازه از داروهای شیمیایی خود می تواند عاملی برای افزایش بیماری شما باشد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.