با برافراشتن پرچم فلسطین در خانه‌ها، روز قدس را برگزار کنیم

یک نماینده سابق مجلس گفت: راه حمایت از آرمان فلسطین تنها با تظاهرات عملی نمی شود، بلکه می توان در روز قدس با سر دادن شعار از خانه ها و برافراشتن پرچم فلسطین در آنجا حمایت خود را از این موضوع اعلام کنیم.

روح الله بیگی در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که با توجه به شیوع کرونا و برگزار نشدن راهپیمایی روز قدس مسلمانان از چه طریقی می توانند حمایت خود را از آرمان فلسطین اعلام کنند، اظهار کرد: اگر چنانچه راهپیمایی خیابانی برگزار نشود، این افراد که در راهپیمایی ها شرکت می کنند می توانند از خانه های خود حمایت شان از روز قدس را اعلام کنند. از کارهای ساده ای مثل برافراشته کردن پرچم فلسطین گرفته تا سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل از پشت بام خانه‌ها.

وی افزود: آنچه که در راهپیمایی روز قدس اهمیت دارد این است که همه بدانند مسلمانان دنیا و همه حامیان آرمان فلسطین این کشور قدس را فراموش نکردند. فریاد مظلومیت فلسطینیان را شنیده اند و در جهت حمایت از آنان فعالیت می کنند پس اگر امسال راهپیمایی خیابانی نداریم راه حمایت از قدس بسته نیست.

بیگی افزود: اگر چنانچه مردم ایران و جهان در هر عرصه ای که فعالیت داشتند کوشیدند به این آرمان کمک کنند یعنی روز قدس پیام خود را به جهان رسانده است اما اگر این اتفاق رخ ندهد آن وقت باید نگران وضعیت باشیم و بکوشیم مردم را با آرمان قدس آشنا کنیم.

این نماینده سابق مجلس در پایان تاکید کرد: همچنین با استفاده از فضای مجازی می توان به شکل دیگری یک راهپیمایی بزرگ را ایجاد کرد. به نظر من فضای مجازی امکاناتی که در اختیار افراد قرار می دهد در حکم یک بزرگراه عظیم است که می توان در آن با تولید محتوا به آرمان فلسطین کمک کرد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.