با بیش از ۴۰ نوازنده به روی صحنه می‌روم

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

روزبه نعمت‌الهی:‌

موسیقی > کنسرت – ارکستر– ممتازنیوز:
روزبه نعمت‌الهی گفت: با وجود اینکه همواره سعی دارم از حواشی به دور بمانم اما این اتفاق نمی‌افتد و من همیشه با حاشیه‌ها دست و پنجه نرم می‌کنم؛ البته کنسرت تازهم با بیش از ۴۰ نوازنده به روی صحنه خواهد رفت.

این خواننده پاپ که به سبب تبلیغات محیطی برای کنسرتش با حواشی روبه‌رو شد، در این خصوص ابراز ناراحتی کرد و به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: اکنون در آستانه برگزاری کنسرت تازهم هستم و سعی می‌کنم فقط بر روی تمرینات متمرکز شوم اما درگیر حواشی شدم که ناخواسته کارهایم را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

خواننده «سرزمین مادری» افزود: پس از استقبال از کنسرت نیاوران در شهریور ماه، کنسرت دیگری ترتیب داده شد تا بتوانم بار دیگر از نزدیک با مخاطبانم ارتباط برقرار کنم. ۲۴ و ۲۵ مهر ماه همراه با ارکستر بزرگ متشکل از سازهای بادی و زهی در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران و به رهبری محسن خلیلیان روی صحنه می‌روم.

او همچنین گفت: این کنسرت با منتخبی از قطعات چهار آلبوم «سرزمین مادری»، «هفته عاشقی»، «عمو زنجیرباف» و «داروگ» با همراهی ارکستر بزرگی با بیش از ۴۰ نوازنده همراه است که تمامی آنها از بهترین نوازندگان موسیقی کشور می باشند.

نعمت‌الهی در پایان صحبت‌هایش اضافه کرد: تلاش من، محسن خلیلیان و همین طور اشخاص ارکستر، بر این است تا به بهترین شکل ممکن به برگزاری این کنسرت اقدام کنیم. به همین سبب تمرینات گروه را از مدت‌ها قبل آغاز کرده‌ایم و در حال حاضر آمادگی برگزاری کنسرت را داریم. امیدوارم بتوانیم از پس سلیقه‌های مختلف مردمی که به کنسرت می‌آیند، برآییم.


RSS
منبع: همشهری
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.