با تاکید بر تلاش برای حل مشکل کمبود قطعات یدکی خودرو تایید شد

با تاکید بر تلاش برای حل مشکلکمبود قطعات یدکی خودرو تایید شد

با تاکید بر تلاش برای حل مشکل
کمبود قطعات یدکی خودرو تایید شد

ممتازنیوز: در حالی که در هفته‌های اخیر نارضایتی‌هایی از کمبود برخی قطعات یدکی خودرویی بوجود آمده است، دبیر انجمن صنفی خدمات پس از فروش خودرو با تایید این کمبود از تلاش خودروسازان برای بهبود شرایط خبر داده و به مردم اطمینان داد که برخی کمبودها در بازار خدمات پس از فروش خودرو به تدریج برطرف خواهد شد.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از ایسنا، عباسعلی غیاثی اظهار کرد: نوسان و رشد نرخ ارز اختلالاتی را در روند واردات قطعات یدکی توسط شرکت‌های خدمات پس از فروش خودروسازان ایجاد کرده است.
وی با بیان اینکه از گذشته پیش‌بینی‌های لازم برای تامین و توزیع قطعات یدکی مورد نیاز در حجم بالا صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده در نیمه اول سال مشکل خاصی در بازار قطعات یدکی وجود نداشت با این در حال حاضر در برخی قطعات خاص کمبودهایی ایجاد شده است.
دبیر انجمن صنفی خدمات پس از فروش خودرو ادامه داد: البته مدیران شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروسازان اطمینان داده‌اند که بخش اعظم قطعات در حجم بالایی وجود داشته و تنها درصد ناچیزی از قطعات کمبود وجود دارد که آن نیز به تدریج برطرف خواهد شد.
غیاثی تصریح کرد: امیدواریم هرچه زودتر نرخ ارز به ثبات رسیده و دولت به شرکت‌های خودروساز کمک کند تا روند تامین قطعات یدکی به خوبی مدیریت و برخی کمبودها برطرف شود.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.