با تمام وجود مقابل ازبکستان بازی می‌کنیم

مهدی غفاری اظهار کرد: پس از برد خوبی که برابر استرالیا داشتیم از بازیکنان خواسته‌ایم تا آن پیروزی پنج بر یک را کاملا فراموش کنند، چرا که اگر همچنان به آن فکر کنند، ممکن است در بازی با ازبکستان لطمه بخوریم. درست است که ما موفقیت بزرگی برای راهیابی به جام جهانی را به دست آوردیم، اما باید برای بازی با ازبکستان با تمرکز و آمادگی کامل به میدان برویم. نباید بگذاریم در کشور خودمان قهرمانی رقابت آسیا نصیب تیم دیگری شود.

وی افزود: خوشبختانه همه بازیکنان در آمادگی جسمی خوبی به سر می‌برند، تنها احسان وجدانی که از بازیکنان اصلی ما بود در بازی با استرالیا دچار آسیب دیدگی‌ شد و پس از معاینات ظاهرا مینیسکش پاره شده است. اما از این بابت چندان نگران نیستیم چون کمیل حق زاده بازیکن جایگزین او کیفیت مطلوبی دارد و در دقایقی هم که برابر استرالیا بازی کرد خوب بود. یکی، دو مصدوم دیگر هم داشتیم که آسیب دیدگی‌ شان جزئی بود و الان شرایط خوبی دارند.

وی درباره ارزیابی‌اش از تیم ازبکستان گفت: کادر فنی تیم نوجوانان از تمامی حریفان شناخت پیدا کرده است. ما حتی بازی ازبکستان و کره جنوبی که ساعتی پیش از بازی ایران و استرالیا برگزار شد را از نزدیک دیدیم. ازبکستان را آنالیز کرده‌ایم. پیش‌بینی می‌‌کنیم برابر ما چطور بازی خواهد کرد. البته هر مسابقه شرایط خاص خودش را دارد و باید در دقایق اولیه بازی ببینیم ازبکستان چه نوع شیوه‌ای را برای بازی با ایران انتخاب کرده است.

غفاری با بیان این که ازبکستان تیمی فیزیکی دارای قدرت بدنی بالا است، افزود: بازیکنان کلیدی این تیم را شناسایی کردیم. ازبکستان مهاجمان خوبی دارد و ممکن است برابر ایران مانند بازی با کره جنوبی ظاهر شود. فوتبالی که کاملا با دفاع صرف و استفاده از حملات همراه بود. به هر حال مسابقه آسانی در پیش نیست. هر چند برد پر گل برابر استرالیا توقع مردم از تیم ما را زیاد کرده، اما فقط به آنها قول می‌دهیم که بازیکنان تیم نوجوانان با تمام وجودشان و به عشق مردم بازی خواهند کرد. فقط امیدواریم بهترین نتیجه‌ را بگیریم.

دستیار علی دوستی مهر در پایان از مردم خواست تا برای حمایت از تیم نوجوانان فردا (چهارشنبه) به ورزشگاه دستگردی بیایند: حمایت مردم انگیزه زیادی به بازیکنان نوجوان تیم ما می‌دهد. حضور مردم برای ما دلگرمی است. از آنها می‌‌خواهم تیم ملی را در مسابقه حساس با ازبکستان تنها نگذارند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.