با جذب بازیکنان جدید تیم را ترمیم کنیم

محمد باقری گفت:‌ تصمیم داریم برای ترمیم تیم جهت حضور قدرتمند درادامه لیگ بازیکنان جدید جذب کنیم.

محمد باقری مدیر فنی تیم هندبال کاسپین قزوین درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تازه به مسابقات لیگ برتر آمده ایم برای اینکه درادامه این رقابت ها بهتر ظاهر شویم و امتیازات لازم را کسب کنیم بازیکنان جدید جذب خواهیم کرد و تیم مان را ترمیم کنیم.

وی تصریح کرد: خیلی دیرتیم را بستیم ( ۵ روز مانده به مسابقات لیگ برتر) درنتیجه هیچ برنامه ریزی نکردیم ودرمقابل عمل انجام شده قرار گرفتیم با این حال اداره کل تربیت بدنی استان و هیئت قزوین در تلاشند تا این تیم بهتر کار کند.

باقری گفت:‌ ما در شرایطی به مسابقات آمدیم که بازیکنان نه آمادگی جسمانی خوبی دارند و نه کارتیمی و تشکیلاتی مناسب انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: با این وضعیت پا به این رقابت ها گذاشتیم و در دو بازی اول به دلیل موضوعات مطرح شده بازیکنان نیمه اول را خوب ظاهر می شوند ولی در نیمه دوم کم می آورند و درنهایت نتیجه را واگذار می کنند.

باقری تاکید کرد: بازیکنانی که به تیم می آیند از استانهای اصفهان و لرستان هستند و بعد از تست با آنها قرارداد می بندیم تا با قدرت درمیدان رقابت های لیگ برتر حاضر شویم.

وی گفت: نظر شخصی من این است که تیم نباید به لیگ برتر می آمد اول باید دردسته یک شرکت می کردیم و با برنامه ریزی مناسب سال آینده به این رقابت ها می آمدیم.

باقری اشاره کرد: از نظر مساعدت های مالی وعده و وعیدهایی به ما دادند ولی هنوز محقق نشده است و امیدواریم هرچه سریعتر این امر میسر شود و تیم بدون دغدغه امسال درمسابقات حضور پیدا کند.

وی تاکید کرد: نزدیک به ۴۵ سال است که درهندبال حضور دارم از روزی که این ورزش درقزوین فعالیت خود را آغاز کرد دروازه بان تیم بودم و تا الان که درخدمت تیم کاسپین هستم.
باقری گفت: از سال ۵۳ با بزرگان هندبال دریک کلاس نشستم مربیانی مانند قاسم شعبان پور و مهدی اخوان و سایرین این حوزه و در رده های مختلف هندبال حضور داشتم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان قزوینی و نیمی از استعداد و پشتکار خوبی برخوردارند به شرطی که از آنها حمایت شود آینده خوبی دارند اگر مشکلات مالی حل شود ما نیز حرفهای زیادی برای گفتن داریم و می توانیم حریف سرسختی برای دیگر تیم ها باشیم./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.