با حرف های کفاشیان باید درِ فوتبال را تخته کرد

۰۵اردیبهشت،

 روزنامه تماشا: مصاحبه کفاشیان در برنامه ۹۰ واکنش های بسیاری به دنبال داشت.
خداداد عزیزی یکی از اولین اشخاصی است که به مصاحبه رئیس فدراسیون واکنش نشان می دهد. او در این مورد به تسنیم گفت: «واقعا باید تاسف خورد و با حرف های کفاشیان درِ این فوتبال را تخته کرد. من این برنامه را ندیدم ولی آنطور که شنیده ام، آقای کفاشیان بسیار چیزها که فقط سبب تاسف است را تاییدکرد.او به راحتی بسیاری از اتفاقات زشت و تاسف آور را تایید کرد و واقعا معلوم نیست چرا همچنان روی میز ریاست نشسته است. قبلا فکر می کردم کفاشیان صداقت دارد و سالم است ولی الان نمی دانم در مورد حرف های او چه چیزی بگویم. در فوتبالی که رئیس آن بسیار چیزها را تایید می کند باید شاهد زد و بند در مسابقات فوتبال و رخنه دلال ها به این فوتبال باشیم.

جالب اینجاست که تازها در مورد مربیان منشوری چیزی شنیده ام که واقعا تعجب آور است. آقایان گفته اند این مربیان مورد رأفت اسلامی قرار می گیرند تا دوباره کار کنند. باید بگویم رأفت اسلامی به عنوان مثال برای کسانی در نظر گرفته می گردد که ناخودآگاه مرتکب گناه یا خلافی شده اند که شاید از روی عمد نباشد ولی این مربیان که همیشه کارشان تخلف کردن است چرا باید مورد بخشش قرار بگیرند آن هم در حالی که همیشه بحث ناسالم بودن آنها یا مسائلی مثل زد و بند مطرح می گردد.»

عزیزی در مورد بحث دلالی که این روزها مطرح می گردد هم صحبت کرد: «قطع کردن پای دلال ها در فوتبال ایران تقریبا غیرممکن است ولی تا جایی که امکان دارد باید آنها را از فوتبال دور کرد. این کار نیاز به یک اراده قوی دارد و نیروی انتظامی، قوه قضائیه و چند نهاد دیگر بایددست به دست هم دهند تا مشکلات را برطرف کنند. متاسفانه الان دلال ها در بسیاری از تصمیم گیری های فوتبال ایران نقش دارند.»


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.