با حضرتی هیچ مشکلی نداریم

سرپرست دبیری فدراسیون شنا گفت: با مسئولان کنفدراسیون شنای آسیا رایزنی می کنیم.

محسن رضوانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به تغییرات بوجود آمده از در راس فدراسیون شنا و عدم برگزاری مجمع انتخاباتی ما همچنان در انتظار پاسخ مسئولان کنفدراسیون شنای آسیا هستیم.

وی گفت: ما در حال رایزنی با کنفدراسیون شنای آسیا هستیم تا هرچه سریعتر تکلیف فدراسیون شنای کشورمان مشخص شود. قرار است ظرف ۱۰ روز آینده مسابقات واترپوی  زیر ۱۹ سال در قزاقستان برگزار شود با توجه به این که این بازیها حکم انتخابی برای حضور در مسابقات جهانی در مجارستان را دارد به همین دلیل اعزام واترپولوئیست ها به قزاقستان برایمان از اهمیت زیادی برخوردار است.
به همین دلیل امیدوارم مشکلی برای حضور ملی پوشان در این رقابت ها وجود نداشته باشد.

رضوانی افزود: با توجه به این که طی کردن مراحل اداری و دریافت روادید زمان بر است به همین دلیل باید تکلیف فدراسیون هر چه زودتر مشخص شود.

وی تصریح کرد: همچنین امیدواریم مجمع انتخابی فدراسیون شنا نیز هرچه زودتر برگزار شود تا ما بتوانیم با اجرای برنامه ها یک گام به جلو حرکت کنیم.

سرپرست دبیری فدراسیون در خصوص رقابت های المپیک ۲۰۱۲ گفت: من پنج دوره به عنوان بازیکن در بازی های آسیایی حضور پیدا کردم اما سطح رقابت های المپیک کاملا متفاوت است.

رضوانی اظهار داشت: در مسابقات المپیک لندن محمد بیداریان به عنوان تنها نماینده کشورمان حضور داشت و در حال حاضر هدایت شناگران بر عهده یواگ آلمانی است و من خیلی علاقه مندم که قهرمانان این رشته کشورمان در کنار یواگ هدایت شناگران را بر عهده داشته باشند.

وی یادآور شد: ما هیچ مشکلی با محسن سمیع زاده مربی تیم ملی نداریم. وی به دلیل مشکلات شخصی مدتی از این رشته به دور است./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.