با حضور ابوترابی‌فرد، دو کتاب با موضوع آزادگان رونمایی شد

سه شنبه ۳۱ مرداد – ۰۵:۳۸:۳۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – مراسم رونمایی از کتاب “وقتی خدا به من خیره شد” و “اسارت فرحبخش” با حضور نایب رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، در آستانه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، آیین رونمایی دو کتاب “وقتی خدا به من خیره شد” و “اسارت فرحبخش” به همت اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران برگزار شد.
در این مراسم که با حضور محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی، منصور احمدلو مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران و صمیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران برگزار شد، ۶۰۰ نفر آزادگان شاغل در شهرداری تهران و جمعی از نویسندگان و فرهیختگان حضور داشتند.
محمود حمیدی و اکبر فرحبخش صاحبان این دو اثر از پرسنل شهرداری تهران بودند که خاطرات دوران اسارت این دو به دو کتاب تبدیل شده است.
در این مراسم، ابوترابی‌فرد بیان کرد: حادثه اسارت از هر دریچه‌ای که بنگریم یک رویداد کاملا استثنایی است.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دوران اسارت آزاده سرافراز، مرحوم سیدعلی‌اکبر ابوترابی به نقل از این شهید بزرگوار گفت: اسارت، قطعه‌ای از بهشت بود.
در پایان این مراسم از اکبر فرحبخش و محمود حمیدی، دو آزاده کشور تقدیر و به رسم یادبود هزینه سفر به عتبات عالیات به آنها اهدا شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۲۱۱۷۳۸۳۴۱۵۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.