با حضور خودروسازان بین المللی صورت می گیرد؛ خودروهای ایران در بازارهای بین المللی

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

با حضور خودروسازان بین المللی صورت می گیرد؛ خودروهای ایران در بازارهای بین المللی

با حضور خودروسازان بین المللی صورت می گیرد؛
خودروهای ایران در بازارهای بین المللی

ممتازنیوز: عضو هیئت مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو گفت: با توجه به تأثیرات مثبتی که حضور خودروسازان آمریکایی و اروپایی در صنعت خودرو ما خواهد داشت قطعاً از بازگشت آنها به ایران استقبال می کنیم.

محمدرضا نجفی منش در گفت و گو با خبرنگار ممتازنیوز، ضمن بیان این مطلب افزود: خودروسازان بین المللی می توانند با ورود به کشور ما خودروهای جدید و به روز دنیا را نیز به همراه خود بیاورند مانند شرکت رنو که تندر ۹۰ را به ایران آورد و شرکت پژو که ۲۰۶ و ۴۰۵ را به ایران آورد که تمامی این خودروها در زمان خود به روز بودند.
ور در ادامه تصریح کرد: حضور خودروسازان آمریکایی و اروپایی در کشور می تواند موجب ارتقاء سطح کیفی خودروسازان و قطعه سازان ما شود همچنین حضور آنها موجب ایجاد بازارهای صادراتی برای محصولات ما خواهد شد.
این عضو انجمن قطعه سازان گفت: هر خودروسازی که در ایران پایگاه ساخت بسازد و در کشور ما سرمایه گذاری کند در اولویت همکاری با خودروسازان ما قرار خواهد گرفت.
وی تأکید کرد: بازگشت خودروسازان آمریکایی و اروپایی به کشور ما قطعاً تأثیرات مثبتی در صنعت خودرو خواهد داشت و موجب بهبود وضعیت این صنعت می شود.
نجفی منش در پایان خاطرنشان کرد: ما مشکلی با چینی ها نداریم و چنانچه شرکت های به نام این کشور که محصولات خود را با کیفیت و استاندارد روز دنیا تولید می کنند وارد ایران شوند از همکاری با آنها استقبال خواهیم کرد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.