با حمایت هیات های استانی، کونگ فو را به جایگاه واقعی خود می رسانیم

دوشنبه ۱۲ تیر – ۱۱:۴۸:۴۹ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

حیدریان در اولین گردهمائی روسای هیاتهای کونگ فو استان ها:

بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- اولین نشست روسای هیاتهای کونگ فو استان های کشور با حضور حیدریان سرپرست این فدراسیون  برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، در این نشست  ابتدا حجه الاسلام محمدی مشاور فرهنگی فدراسیون با تبریک اعیاد شعبانیعه و فرارسیدن نیمه شعبان طی سخنانی پیرامون اهمیت فرهنگ سازی در ورزش برگرفته از آیات و روایات گفت: ورزش زمانی می تواند تاثیر گذار در روح و جسم باشد که توام با اخلاق باشد و ورزشکاران ما که برخواسته از یک جامعه اسلامی می باشند با توسل جستن از ائمه اطهار و توجه به امور و فرایض دینی با آرامش خاطر بالایی به مسابقات پای می گذارند که این خود نعمت بزرگی برای قهرمانان ماست تا در هنگام مبارزات و مسابقات سخت با ایمانی قوی برابر رقبای خود ظاهر شوند.
در ادامه حیدریان سرپرست فدراسیون کونگ فو ضمن خیر مقدم و تبریک ماه معظم شعبان ماه رسول اکرم (ص) گفت:
این گردهمایی به منظور تبیین اهداف و برنامه های آینده کونگ فو می باشد و از آنجا که شما در استانها نقشی مهم و تاثیر گذار دارید یقینا با کمک شما می توانیم کونگ فوی ایران را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
حیدریان با قدردانی از اعتمادی که وزیر ورزش و جوانان نسبت به انتصاب وی داشته خاطر نشان کرد: دکتر عباسی خود از نیروهای متعهد و متخصص بوده که در عرصه های مختلف توانمندی خود را نشان داده و با شناختی که دارم وی هم در بخش اجرا و هم در بخش علم و دانشگاه سوابق درخشانی دارد و توانسته با تلفیق علم و تجربه در وزارت ورزش و جوانان هم موفق باشد.
حیدریان در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه کمیته ها و گروه های تحت پوشش این فدراسیون اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم زحمات عزیزان مسئول و دست اندرکار قبلی فدراسیون به نتیجه  برسد و کارهای خوبی که شروع شده بود با جدیت ادامه پیدا کند و این مهم صورت نمی گیرد مگر با همدلی و همکاری همه خانواده بزرگ این فدراسیون.
وی هیات های استانی را به عنوان بازوهای توانمند اجرائی و حمایتی فدراسیونها دانست و گفت: شما روسای زحمت کش هیات ها در حقیقت نمایندگان فدراسیون در استانهای خود هستید و در چارچوبی کوچکتر همان رسالت فدراسیون را انجام می دهید بنابراین ضرورت حمایت از شما بر عهده فدراسیون و مدیران  ورزش و جوانان استانهاست.
وی در بخش دیگر از سخنان خود اظهار داشت: ما تلاش عزیزان دست اندر کار فدراسیون را در خصوص راه اندازی و تصویب سازمان WUTA ارج می نهیم و وظیفه داریم در جهت تقویت آن تلاش کنیم اما فقط به همین یک سازمان که در واقع یک کمیته ما را پوشش می دهد اکتفا نباید کرد و باید در جهت راه اندازی و مصوب نمودن مشابه آن در راستای ارتقاء جایگاه بین المللی برنامه ریزی کنیم .
این جلسه با پرسش حاضرین و پاسخ سرپرست فدراسیون ادامه پیدا کرد و حاضرین در خصوص مسائل روز و مشکلات و برنامه های موجود بحث و تبادل نظر کردند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۲۱۱۴۸۴۹۴۲۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.