با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی:امام جمعه جدید بجنورد منصوب شد

جمعه ۳۰ تیر – ۱۲:۴۰:۱۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام آقای حاج شیخ ابوالقاسم یعقوبی را به امامت جمعه شهر بجنورد منصوب کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، متن حکم به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجت الاسلام آقای حاج شیخ ابوالقاسم یعقوبی دامت توفیقاته
اکنون که جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ حبیب الله مهمان نواز دامت برکاته پس از دوره ای طولانی خدمات تحسین برانگیز و ارزشمند به فرهنگ دینی مردم منطقه و ارتقاء ارزشهای انقلابی و اسلامی در آن سامان، بخاطر ضعف جسمانی مسئولیت امامت جمعه را واگذار کرده اند، جنابعالی را که به زیور علم و عمل آراسته و از سوابق قابل تقدیری در مسئولیت ها برخوردارید به امامت جمعه شهر بجنورد منصوب می کنم.
ظرفیت های بالای دینی و معنوی منطقه که همیشه موجب پرورش عالمان و شخصیت هائی در دوره های مختلف بوده است، اقتضاء میکند با توجه به استعدادها و توانمندی های موجود در آن و با تکیه بر جوانان متدین و انقلابی آن سامان، برنامه های مفید برای اعتلای هر چه بیشتر فرهنگ و معارف اسلامی و وحدت بین اقشار و گروهها تهیه شده و به اجراء درآید. مردم متدیّن و دلسوز و انقلابی بجنورد و علماء و زبدگان معارف اسلامی و سایر نخبگان و مسئولان دستگاهها و نهادها قطعاً شما را در این امر مهم یاری خواهند کرد ان شاءالله.
از خداوند متعال تأییدات الهی را برای جنابعالی و سعادت و سرانجام نیکو برای مردم آن سامان مسألت میکنم.
والسّلام علیکم و رحمه الله
سیّدعلی خامنه ای
۲۸/تیرماه/

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۰۱۲۴۰۱۵۷۰۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.