با حکم وزیر ارشاد مهدی افراسیابی مدیر شبکه ملی فرهنگ مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی مهدی افراسیابی را به عنوان مدیر شبکه ملی فرهنگ مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال منصوب کرد.
 
 
صبح امروز با حضور رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، مهدی افراسیابی به عنوان مدیر شبکه ملی فرهنگ معرفی شد.
مهدی افراسیابی دارای سوابقی همچون مدیر کل صدا و سیمای استان فارس، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، معاون بهره برداری فنی صدا و سیما، معاون رسانه های مجازی صدا و سیما و رئیس هیئت مدیره سروش رسانه و مدیر جنگ روانی قرارگاه رمضان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کارنامه دارد.
 
در متن حکم وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است:
جناب آقای مهدی افراسیابی
نظر به مراتب علمی و تجربیات اجرائی جنابعالی ، بنا به پیشنهاد رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال به سبب این حکم به سمت «مدیر شبکه ملی فرهنگ در رسانه‌های دیجیتال» منصوب می شوید.
امید می رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود در جهت راه اندازی پایگاه‌های دیجیتال ملی و برداشتن گام‌های اساسی در تولید محتوا و ارائه خدمات دیجیتال در سطح استان ها و مناطق محروم کشور موفق و موید باشید.
علی جنتی
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
 
در ادامه جلسه نجفی سولاری با اشاره به اینکه مرکز در برنامه پنج ساله دولت دهم متعهد به افتتاح ۵۰۰ خانه فرهنگ بوده که ۳۰۰ خانه توسط شبکه ملی فرهنگ افتتاح و به بهره برداری رسیده است، تصریح کرد باید به سمتی برویم که در خانه های مردم خانه فرهنگ داشته باشیم و تصمیم بر آن است که بالغ بر ۳۰۰۰ پایگاه شبکه ملی فرهنگ و بیش از ۹ میلیون خانه فرهنگ را در خانه های مردم تاسیس نماییم. باید امکاناتی از قبیل بازی های رایانه ای، سینما، آموزش و … را به خانه های مردم بیاوریم و از طریق پایگاه‌های شبکه ملی فرهنگ آن‌ها را رصد و پشتیبانی نماییم.
 
در پایان مراسم مهدی افراسیابی به عنوان مدیر شبکه ملی فرهنگ حکم خود را از رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال دریافت کرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.