با خطرناک‌ترین پرسپولیس تاریخ بازی می‌کنیم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پرسپولیس در هفته‌ چهاردم لیگ برتر ،اظهار نمود: پیش از این راجع iبه بازی با پرسپولیس صحبت کنم، روز «مربی» را iبه همه مربیان تبریک می گویم و امیدوارم که همیشه بتوانند مثل یک دانشجو یاد بگیرند و یاد بدهند.

وی درباره بازی گفت: ما فردا یکی از سخت ترین بازی‌های فصل خود را در پیش داریم. فردا باید با خطرناک ترین پرسپولیس تاریخ بازی کنیم . از این جهت که آنها در چند روز قبل با هم جلساتی داشته‌اند و هم قسم شده‌اند که از این شرایط بیرون بیایند. امیدوارم بتوانیم برابر تیم زخم خورده پرسپولیس بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز را iبه دست بیاوریم.

ویسی ادامه داد: پرسپولیس بازیکنان بزرگ و لایقی را در اختیار دارد و تا iبه حال نقاط ضعف و قوت خود را نشان نداده است . ما باید همه چیز را در زمین تعیین کنیم و برای لحظه iبه لحظه این بازی برنامه داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ iبه این سوال که شما گفته بودید دیگر در تیم‌هایتان iبه جوان‌ها اعتقاد ندارید ، گفت: من این طور نگفته بودم، بلکه گفته بودم انتظاری که از جوانان تیم داشتم برآورده نشده است. مطمئنا جوانگرایی یکی از شعارهای ورزشی من است و من iبه هر تیمی که بروم از بازیکنان جوان استفاده می‌کنم. اما در تیم ما الان بزرگان تیم جور جوانان را می کشند و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند من هم دیگر حاضر نیستم آبروی خود را برای بازیکنانی بگذارم که فکر می‌کنند با بازی نمودن در پیکان iبه همه چیز رسیده‌اند و برای پیشرفت خود تلاشی نکنند.

خبرنگاری از ویسی پرسید کی‌روش گفته بازیکنان ایرانی ۶ کیلومتر بیشتر نمی دوند و در کنار آن بیشتر مربیان iبه تعطیلی‌های مکرر لیگ اعتراض دارند که وی پاسخ گفت: کی‌روش درست می‌گوید. هیچ جای دنیا مثل لیگ ما این طور تعطیلی وجود ندارد. اما تیم ملی ما همیشه همین طور بوده و هر مربی که روی کار آمده iبه همین شکل لیگ را تعطیل نموده است. در حالی که بازیکنان ما در زمین ۶ کیلومتر هم نمی دوند . همه بازیکنان پول حرفه‌ای می‌گیرند،‌اما اخلاق و رفتارشان حرفه‌ای نیست . بعضی از بازیکنان شب نشینی دارند و صبح که از خواب بیدار می‌شوند تا ظهر iبه دنبال تجارت و انجام کارهای اقتصادی خود می باشند. همین سبب می‌شود تمرکزشان خارج از زمین باشد و فکر و رفتارشان حرفه‌ای نباشد.

عبدالله ویسی درباره این که تیمش باید در سه بازی آینده خود iبه مصاف پرسپولیس ، استقلال و ملوان برود، گفت: این موضوع iبه نوعی خوش شانسی ماست ،‌چرا که ما در این فصل برابر تیم‌های بزرگ عملکرد خوبی داشتیم. سپاهان و نفت را شکست دادیم و تراکتورسازی را هم می‌توانستیم ببریم. مطمئنا در این سه هفته‌ برابر استقلال، پرسپولیس و ملوان انسان خوبی خواهید دید.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.